Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A za okny prší...

14. 02. 2001
7
0
3149
Autor
Désirée

Víš,...za okny prší... Sedím si potichoučku ve svém pokoji a srdce bije na poplach, jen občas si tu píseň notuji, tu píseň ze které mám strach. A za okny prší... Srdce mi úzkostí krvácí a pokoj se se mnou točí, život se pomalu vytrácí, při písni slzy tváře mé smočí. A za okny prší... Beze slov je ta píseň, co si ji notuji, však melodie zmůže moc, zvláštní, že smrt má takovou moc. A já ji čekám sama ve svém pokoji. A za okny prší... Čekám tu na ni celkem odevzdaně, vím, že si pro mne přijde teď, kolikrát její píseň obletěla svět a moje oči jsou oči vyděšené laně. A za okny prší... Jak těžké je se rozloučit, když člověk život má tak rád, a přece musím jít, smrt není kamarád. To je to jediné, za co se mohu zaručit - smrt není kamarád! A za okny prší...
Yon
18. 09. 2002
Dát tip
Skoro epitaf. A za okny uz zase prsi...*

MdF
11. 09. 2002
Dát tip
*

Krel
06. 09. 2002
Dát tip
!* a klub...

Rowenna
06. 09. 2002
Dát tip
Tak jsi to přežila, a já ti dávám tip.

Blaznivkaaa
06. 09. 2002
Dát tip
Za okny uz neprshí a tak se na nás usměj Desi..::) *

Miroslawek
16. 02. 2001
Dát tip
ruby !!! Desiree, jednou mi inventor, tehdy ještě Krytyk řekl, že si příliš vážím každého svého nápadu. Občas je také dobré nesnažit se říct úplně všechno a něčeho se vzdát. I při psaní básní platí chytrému čtenáři napověz, hloupého trkni. Na trkání bych se vykašlal. A neskákej uhřátá do vody. Mirek Dušín

ruby
16. 02. 2001
Dát tip
miwo?

Miroslawek
16. 02. 2001
Dát tip
ruby: no jako, že jsi to vystihla

Bacil
15. 02. 2001
Dát tip
Tak tohle se mi líbí zatím z Tvých věcí nejvíc. TIP!

affirmation
14. 02. 2001
Dát tip
Někdo touží po smrti, bere ji jako kamaráda, jako něco, čemu se stejně nevyhne, tak proč dlouho čekat?A vezme si život. Báseň by se dala malinko přerýmovat, ale líbí se mi kombinace odevzdaně-laně :)

Albireo
14. 02. 2001
Dát tip
"Vytoužená", tohle je naprostá nádhera. TIP!

ruby
14. 02. 2001
Dát tip
me se libi nejvic prvni sloka, prijde mi, ze tu ti vdechla múza a ostatni jsi k ni primyslela...mam pravdu?

Désirée
14. 02. 2001
Dát tip
Vlastně to tak trochu bylo ruby. Máš prima odhad!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru