Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veselý VALEntýn, aneb ČERVánky nad Prahou

14. 02. 2001
3
0
1439
Autor
Vadná
Stavím si PITOmost
Přes propast nedůVĚRY.
EVA se mi potutelně chechtá za padlým fíkovníkem.
 A aDAM mrká na černovLÁSKU u barpultu.
Pod věžemi Týna se prochází mé tOUHY.
Levá Jiříka z Pojďbrát vždy přestíní mé předsíně.
Na ŠtuPARTské čtu svůj part z dlážDĚNÍ
pod starou petroLEJkou.
Valentýn postává beZRADNÝ nad prázdnou kraBICÍ VIN de taBle.
Pod Sněžnou pannou Marií spí v zahradě loňské léto.
Zabedněné v ledové kašně.
Ve sv. Jakubu (i s přihlédnutím k SvatoJánu) světí JEDnodušní mši.
Někde u LoRETY
Zvonivě vyprávíš 
Jak se vše odbylo.

Wopi
07. 04. 2001
Dát tip
tip

Vadná
21. 02. 2001
Dát tip
Valery cele tak jak je to napsane je ZAMER!!! Neukoncila jsem to takto, pro nedostatek mapadu, co s dilkem udelat, ale proto, ze TAKHLE jsem to chtela ukoncit. Diky :o)))

Falka
18. 02. 2001
Dát tip
Máš pravdu, zolli, ty ne, ty bys o to nepřišla... soudím unáhleně, kaju se... Ale úsměv pro tebe, ten mám... :o)))))

Vadná
18. 02. 2001
Dát tip
Ach nééé Falko. Néé jen dvě sloky?! Vždyť to bys o hodně přišla! Copak se Ti nelíbí ve Štupartské uličce? A co Zvonivě šeptající rtíky u Lorety. A v kašně s bedněním, bys nemohla olámat třísky z chlapečka, co Tě tohle léto tak omočil ;o). No ano, ten kostel za prolézackou co sis tam vyhlídla drzou maličkou holcicku je právě kostel Sněžné Panny Marie. Možná netrefíš ke gotickému Týnu, Vždyť se proslíchá, že jsi ze všech bludiček ta nejzářivější.A jak bys pak mohla postát zastíněná Levou věží, kterou prý dal OPRAVDU postavit Jiřík z Poděbrad. Nesmíš soudit unáhleně :o))) Ale úsměv, ten pro Tebe mám...:o)

Falka
18. 02. 2001
Dát tip
(Jiřík z pozděbrát...) Jo a jo a jo... máš pravdu, máš pravdu... :o) A vedle úsměvu tu pro tebe mám hrnek horkého čaje... uděláme něco s tím zastydnutím... (_)§

Vadná
17. 02. 2001
Dát tip
Valéry JÁ děkuji, protože moje věci by měly být o tom, že oslovují v obrazech. To ráda slyším. Ruby nesložíš, ale možná Tě při té řádce napadnou ještě jiné úvahy, než jen strohé sdělení strofy a nebo si to zkus /tedy jde to jen někde/ číst pouze s VELKÝMI písmeny... Dostaneš hlubší obraz básně.

Falka
17. 02. 2001
Dát tip
stavím si most přes propast Věry... Velká písmena jsou tam víc než důležitá pro pochopení...!!! * V(n)adná, nevěš hlavu... PS: Úplně by mi stačily první dvě sloky, jsou dokonalé a je to tam všechno!!! zolli: Kdybys nečetla velká písmena, o hodně bys přišla, nemyslíš...? Jo, jinak samozřejmě TIP.

zolli
17. 02. 2001
Dát tip
Falinko květinko japa ty víš o co by přišlo lidské srdce, když by v něm nebolela velká a těžká písmena? Nesmíš soudit unáhleně. Já bych nepřišla ani o píď z těch obrazů! Ale výklad! Výklad z tvých rtů, by mne nepochybně potěšil i s velkými a těžkými metaforami. Možná by mi je Vadná pomohla vzepřít :o)

Valéry
16. 02. 2001
Dát tip
Báječné mi při četbě samovolně asociovalo. Díky.

Mahoney
15. 02. 2001
Dát tip
tady pomeranče nepomůžou...

zolli
14. 02. 2001
Dát tip
:o( měla si to psát bez těch velkejch písmen!

kafka
14. 02. 2001
Dát tip
Mně ta velká písmena nevadí, alespoň ne všude. Celkově celkem koldokol - líbí!!!

ruby
14. 02. 2001
Dát tip
koldokol taky libi ale velky pismena me matly, porad z nich skladam neco smysluplnyho. slozim???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru