Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl

04. 01. 2006
4
4
2103
Autor
Jehanne

Anděl večer sundá bílou košili

se sichrajskami připnutými křídly

a odloží ji na věšák.

Má vysoké boty a je nahý.

Usedne do špinavého kouta

na pokoji č.7

s omlácenou cedulkou "Nebe"

v motelu na předměstí

a zapálí si cigaretu.


4 názory

legere
28. 11. 2006
Dát tip
zvláštní atmosféra a přitom jen v pár řádcích hezké

Jehanne
25. 11. 2006
Dát tip
mortecino>děkuji za názor. já bych to nechala tak, jak to je ;) LSD>všichni andělé jsou smutní... jagara>Slovácko je opravdu zvláštní kraj... jaza>njn, zázraky neexistujou. smůla. Nallien>stručně a jasně. takže: dík :) overflow>ale prosim Tě, nemůžeš jednu myšlenku brát jako striktní charakteristiku anděla. v té chvíli sem ho tak "viděla"... a nebyl to Američan :)) Tak mě teď napadá, esli jsou andělé taky různých národností... doufám, že NE. Podez_dívka> škoda, že jste se s overflow nepobily/i :D ne, díkec za ztotožnění. btw... když sem si to teď přečetla znova, představila sem su Kurta Cobaina... :)) tenkrát to tak ale nebylo. a není. hawk. zeleny_caj> možná z obavy, že by to mohla být realita...? assez> WOW by mohlo znamenat třeba Wabble Of Wadding.. :D blbost, okey.

Jehanne
25. 11. 2006
Dát tip
to už bude opravdu skoro rok, co jsem to sem vyplivla? mám pocit, jakoby to bylo včera.

assez
24. 11. 2006
Dát tip
wow...tip

Nallien
05. 01. 2006
Dát tip
t

overflow
05. 01. 2006
Dát tip
...v americkym filmu každej ho "vidí" jinak asi

mortecino
04. 01. 2006
Dát tip
trošku bych to rozepsal asi

Lyrae
04. 01. 2006
Dát tip
a není smutný? musíme andělům dělat více radosti...budiž to poselstvím i pro ty po nás...* zvláštní pohádka...myslím to kladně, neboj:)

jaza
04. 01. 2006
Dát tip
chudák... kuřák.. dyť je bude mít žlutý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru