Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Janis Joplin Revival

14. 02. 2001
1
0
4908
Autor
Jim_Page_LZ

nechci zneužívat rubriky Srazy Akce k pozvání na nepoetickou akci, tudíž mi odpusťte. Nicméně ...

Když jsem si všimnul, že se chcete sejít 24. února v Praze, za "všepísmáckým" účelem, vzpomněl jsem si, že se koná stejného dne koncert Janis Joplin Revival ... tušim, že to začíná ve 20.30 ... původni program najdete na http://www.rockcafe.cz/program.html . Takže jestli do té doby vyřešíte interní záležitosti, mohli byste se jít rozptýlit na tenhle koncertík ... je to v Rock Café na Národní třídě, kousek od metra B Národní třída. adresu přesně neznám, ale je to mezi Tescem a takovym tim podloubim, jak zmlátili 17. listopadu studenty ... na tomhle koncertě jsem byl už několikrát ... kdo znáte, jak zpívá původní Janis Joplin, nepoznáte rozdíl od Táni, která zpívá její písničky ... celá kapela je výborná ... pak můžem jít courat po Praze ... nebo cokoliv ... !!!vstupné do Rock Café je cca 80Kč ... já vim, že to neni levné, ale stojí to za to ... určitě tam budu s Ninulkou a jejím kolektivem :o) těším se na Vás Jimik ...
Jim_Page_LZ
24. 02. 2001
Dát tip
;o) alina ... Ozvu se ;o)

Jim_Page_LZ
24. 02. 2001
Dát tip
;o) alina ... Ozvu se ;o)

alina
23. 02. 2001
Dát tip
Fňuk, fňuk, brek, brek,...asi si přece jen ještě chvilečku budu hrát na poslušného pacienta a to zakouřené RockCafé vynechám :o(((. Ale mám PROSBU!!! Kdybyste na Janis ještě někdy v Praze šli, dejte mi určitě vědět! Užijte si to.

Jim_Page_LZ
20. 02. 2001
Dát tip
jupí, jdu do toho :o) btw. kde nechali Kačenku? :o(

kalinka
20. 02. 2001
Dát tip
no - "F" programu jsem jí taky neviděla, teda pokud to není ten tajemnej "host":O) Jinak, jestli sraz Písmáků začně ve čtyři, tak nevidim důvod, proč to nestihnout! Už proto, že jestli se na aspoň něčem někdo do začátku koncertu nedohodne, tak bych si dovolovala zapochybovat, že se tak vůbec stane i dávno po koncertě!:O) Jde o odklepnutí - aspoň tak jsem to pochopila - ..si formy dalšího fungování, to za á/, pak asi jestli chceme, aby to přitáhlo prachy... nebo na to prdíme,to za bé/ a za cé/, kdo bude mít tu čest být prvním na ráně, když se něco podělá, abychom mu my všichni ostatní mohli náležitě načechrat peří!:o). Ev. za dé/první náčrt nějakého dokumentu, který by však začal být aktuální až v případě, že za á/ - se rozhodne prachy dělat, a za bé/se rozhodne tomu dát statutární ofiko formu! Jinak je bod dé/bezpředmětný, tudíž se koncertovat může do alelujááááááááh....:o) Tak se Jimiku nenech prudit od lidí, co to moc prožívaj, a dělaj problém už v momentě, kdy se ani nenarodilo to ONO, co by ty problémy mělo být v genetické výbavě, ovšem v časově-posloupném pořadí!:o)

Jákob
19. 02. 2001
Dát tip
Jimíku pokud to půjde rád se s Tebou svezu ... dám do konce týdne vědět :o)

Jim_Page_LZ
19. 02. 2001
Dát tip
byl jsem upozorněn na to, že pozvání na tuto akci (Janis) byl netaktní přehmat ... odlákávám prý lidi z důležité písmácké akce na akci zábavnější ... omlouvám se tímto organizátorům sobotní písmácké akce... nemam v úmyslu likvidovat to sezení, jen jsem asi po roce zjistil, že dávaj Janis, a že by se to některým mohlo i líbit. pravda je, že jí budou dávat i potom ... . myslel jsem, že když písmácká akce bude začínat odpoledne, tak večer už budete volní, ale beru zpět ... proto ... běda, jestli uvidim na Janis nějakýho Písmáka (kromě Ninulky, která mi dala Janis poznat) dřív, než skončí vaše rokování :o) nechci pak vidět palcové titulky Totík ničí akci písmáků :o) ... takže koho tam uvidim dřív, tak ho zapíšu do deníku a bude na indexu zakázaných autorů :o) zlehčuju to, ale myslim to vážně ... běda, kdo se bude ulejvat kvůli Janis ... Jimik

Vio
19. 02. 2001
Dát tip
Jimí ;-)))

Anonym
19. 02. 2001
Dát tip
Jimiku, ses rozklad(a)nej element .o) akorat ti asi zkazim radost, pac mam tuseni, ze kacenka nebude hrat a misto ni bude hrat zase ten frajer, co uz tam jednou byl.o) uvidime. vem si dymku, zakourila jsem uuuplne novou a moc se tesim na dymkarskou spolecnost pod hvezdama .o)

Anonym
19. 02. 2001
Dát tip
pardon, jeste podpis .o)

Prokletí
18. 02. 2001
Dát tip
hahaha. to já jen... 8c) m.

kafka
18. 02. 2001
Dát tip
Janis: myslela jsem to, jak jsem to psala - jenom jedna, která bude zpívat a Ty jí a nám, Ty jedna jmenovkyně, tady budeš chybět!!! ;-)))

kafka
18. 02. 2001
Dát tip
nojo, avi...

Janis
18. 02. 2001
Dát tip
no dobže strašení se odvolává.... užíjté si to :))

Janis
17. 02. 2001
Dát tip
Téda kafčíííí ženó ..jakx to myslela jenom jedna? Tssssss...(za tohle Tě budu chodit v noci strašit) :))))))))

Prokletí
17. 02. 2001
Dát tip
fuck all the revivals... sorry m.

Janis
17. 02. 2001
Dát tip
helééé prokletííí...fuckt si jí neslyšel... ...tak běž domůůůů (musím bránit rodinu.né?) :))))))

Jim_Page_LZ
16. 02. 2001
Dát tip
MrSasa ... Pane Šášo ... já nejsem Jakub :o) ... zkusim Ti to nahrát ... ale ... je to to samé jako originál Janis :o) Merlí ... tak to je skqelee, že vás zajímá zrovna todle :o) kalinka ... jestli to byla Táňa Poláčková, tak to je přesně ona :o)

alina
16. 02. 2001
Dát tip
jéé, to bych šla moc ráda. Jsou skvělí a navíc s nima hraje jeden můj kamarád!! Ale když já jsem na neschopence - ještě ke všemu s průduškama :o(((, aby se mi tam nějak výrazně nepřitížilo, a vůbec..No, ještě uvidím.

Janis
16. 02. 2001
Dát tip
Jééééééééééé ségra mi tu někde hraje ??!! ale je strašně daleko a já Prahu nemám ráda..je tám móře lidí ...bůůůůůůů :(

kafka
16. 02. 2001
Dát tip
Janis, přijeď!!! :-))) móře nemóře, jsme tu my a je tu Janis (ale jenom jedna...)

Šminka
15. 02. 2001
Dát tip
Krucíííííííí! Já 24. ráno odjíždím na lýže. A Joplinku miluju :-(((

Merle
15. 02. 2001
Dát tip
nemůžu :-(

Jákob
15. 02. 2001
Dát tip
Hmmmmm Janis .....

Falka
15. 02. 2001
Dát tip
Hmmm, vypadá to, že jestli se mi povede dostat do Phy na ten sraz, tak tohle už by zařídit šlo... neslibuju, ale těšííím, že to vyjde :o)))

Jim_Page_LZ
15. 02. 2001
Dát tip
ted si nejsem jist, jestli jste ten srazik nesmerovali na Brno ... abych vam v tom nedelal guláš :o) btw. uvidíte jednu z NEJ lepčích českejch kytaristek ... Katku ... fakt zážitek :o)

Merle
15. 02. 2001
Dát tip
Jim: BTW akce srazy nejou jen pro poetické akce, nebo písmácké srazy.... tady se může uvést, cokoliv akčního, co by mohlo písmáky zajímat...

Mahoney
15. 02. 2001
Dát tip
Merlí :-)))

kalinka
15. 02. 2001
Dát tip
Dík za tipa. Nedávno jsem shlídla nějaký to DOREMI nebo Caruso nebo co to bylo, a tam byl klučina, kterej měl v divácký sekci ségru, jež právě dělá Joplinku revival. A fakticky doooost slušně! Takže to není tak blbej nápad!:o)))

MrSasa
15. 02. 2001
Dát tip
Janis Miluju. Ale nejedu. Jakube Stránko od Zeppelinů, nahraješ mi to na diktafönek???

Falka
15. 02. 2001
Dát tip
Jimi, nedělej zmatek, ten sraz je v Praze, v Brně by mohla být možná druhá část, alespoň to tak zaznělo. Ale 24.2. je to 100pro Praha :o)))

Print
14. 02. 2001
Dát tip
Janis Joplin....!!!! Je slast napsat jen tohle jméno...!!!!

Vio
14. 02. 2001
Dát tip
Huh, zní to lákavě! Jimí, budeš zpívat? ;-))) Uvidíme...

kafka
14. 02. 2001
Dát tip
Janis Joplin........ no jo, Print má pravdu!!!!! ;-))))) já jdu, nelze nejít!

Jim_Page_LZ
14. 02. 2001
Dát tip
Print a Kafci ... fakt je to vyborny ... sem rad, ze prijedete ... Vio ... ja neeee ;o))) ale jedna hezka stabajzna ;o)

kafka
14. 02. 2001
Dát tip
že bychom přijeli??? ;-)))))))))) Jimí, nepleť se ;-)

Dědouch
14. 02. 2001
Dát tip
HURÁ !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru