Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TAKHLE NĚJAK TO BYLO(anebo jinak..)

06. 01. 2006
2
0
1460
Autor
MADVLAD

Osamělí Bůh a Ďábel-byli tu dřív než kam paměť sahá-

                         -pokud ne vždy,řekněme"odpradávna"!

Jeden jako druhý,což-z hlediska věčnosti trochu nudí!

Nuž;spojili se tedy proti sobě-navzájem-

a tak nějak vznikl život-z nápadu býti si sobě zrcadlem!

A pak karty zamíchali-

a jako malé děti si od těch dob už jenom hráli..  

                                           (a dodnes hrají)!

Budoucnost a minulost-

                              slévá se v přítomnosti,

zavři oči na pomoc, a nech si zdát o....

NEBYTÍ!


Čumák
12. 04. 2006
Dát tip
hezka *

zvedavec
17. 01. 2006
Dát tip
ja síce velkom vďačne momentálne SOM, ale aj tak sa mi Tvoje úvahy páčia

Eidam
06. 01. 2006
Dát tip
kde je refrén?

MADVLAD
06. 01. 2006
Dát tip
Refrén musí mít Helenka Vondráčková;-)..

Eidam
06. 01. 2006
Dát tip
aha :)) tak tu já nemusim.

MADVLAD
06. 01. 2006
Dát tip
Teda přežiješ to i bez refrénu:)?

Eidam
06. 01. 2006
Dát tip
jo myslim že mě to nezabije :)

harosek
06. 01. 2006
Dát tip
aleluja, na mě je to takový muzikálový...muzikál Biblické příběhy pro starší a pokročilé.

MADVLAD
06. 01. 2006
Dát tip
To nesouvisí s věkem Hárošku-a s Biblí už vůbec ne-kdo je klaďas a kdo padouch pochopíš už v předmluvě-toto je o tom,že co je dobré,a co zlé není v ničem jiném,než z kterého úhlu to hodnotíš-tedy možná pro pokročilé-ale ne zas tolik..

harosek
06. 01. 2006
Dát tip
hele, já to pochopil, ale dej si to ve spojitost s tím jakej jazyk používáš. Upřímně si nedokážu představit, že tuhle písničku zpíváš někde jinde než v kostele.

MADVLAD
06. 01. 2006
Dát tip
Když si přečteš Pašijové hry velikonoční(či nějak tak se to menuje)od Plastiků-bez hudby,dospěješ k podobnému názoru-ač je to"mírně"starší,nemyslím,žeby při poslechu(tím méně naživo)někoho napadlo že se jedná o nějaký"křesťanský rockový soubor".Chápu,co máš asi namysli tím jazykem-působí příliš pozitivně,folkově-podotýkám působí-záleží na intonaci-"nech si zdát o....NEBYTÍ!"-neni"krásné sny přeji",ale"zapomeň že to má nějaké řešení-byls,jseš,a budeš,ať se ti to líbí nebo ne"(opět z hlediska věčnosti-ironický pohled toho,kdo ví že je hráč 1i 2,a celá"kosmická hra",je hra sám před sebou,že nevím,že hraju sám se sebou-což-uznávám,z toho textu nemusí být zřetelné-a asi by to na mě jako prostý text též působilo "ejchuchu newageovsky"..).Každopádně-zkus si představit,že bych to zpíval v kostele,a našel se tam někdo,kdo by to vnímal-Bůh a Ďábel-1 jako 2.-stihlo by mě v lepším případě lynčování na oltáři,v horším vězení v kryptě ve společnosti mumií zasloužilých kostelníků-při uvedení Posl.pokušení J.Kr.od Scorseseho-což je dle mě nejl.film oslavující Ježíše,křesťánci vypálili asi 30kin,v kterých se to odvážili promítat..takže kdekoli jinde než v kostele..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru