Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Evidence duší

07. 01. 2006
0
0
980
Autor
Frost

Jak správně tušíte, nejedná se o povídku, ale písmák nedisponuje širokou paletou žánrů... nevadí, jelikož text, který budete číst asi řekne každému něco jiného a právě vaše představy mě zajímají...

Nemůžu si pomoct, ale mám teď často chuť někoho zabít, ale nemohu si dovolit dát to jakkoliv najevo. Mají mě pod dohledem, vím to. Sledují mě dnem i nocí… nocí daleko více, přesto si myslím, že vidí až do mé duše, těžké je bránit se tomu pocitu…

 

„Nečum na mě, ty dobytku!“ vyštěkla na mě před měsícem sousedka. Od té doby jsem jí neviděl, ale ty její hlášky mi budou chybět… a její tělo taky. Škoda, měl jsem jí snad i trochu rád...

 

Vzpomínky, mám jich spoustu. Asi před rokem jsem se cítil děsně prázdný, úplně bez duše. Neměl jsem asi proč a za co bojovat. Dělal jsem jen klasické úkony. Chodil jsem do práce a do postele a pořád dokola. Neuvěřitelný koloběh stereotypních dní… nečekal jsem, že se stane něco, co změní můj pohled na svět, ale stalo se… díky bohu…

 

Svět se se mnou zatočil jako na kolotoči. Cítil jsem neuvěřitelnou rozkoš a strach. Směsici nepopsatelné hrůzy s chutí nové energie, po které jsem dychtil, ale nikdy bych si to nepřiznal. Chtěl jsem změnu a dostal jsem jí, ještě teď toho lituji.

 

Jednou se do toho jejich skladu dostanu, do skladu duší a vymažu svou zatracenou existenci z evidence. Jednou pro vždy…


Frost
29. 01. 2006
Dát tip
Proč ne... :-))

Micro
08. 01. 2006
Dát tip
Ve mně to moc fantazie nevyvolalo :(. Ale ten poslední odstavec - proč to nevyřešit sebevraždou? :)

eleja
08. 01. 2006
Dát tip
:-((( mi to zajima, co to ma byt!

Nu, tak to jsem nepochopil. Myslím, že autor by neměl svoje čtenáře přeceňovat...

eleja
07. 01. 2006
Dát tip
co byla ta zmena?????

Frost
07. 01. 2006
Dát tip
Právě to je ten hlavní háček... co sis pod tim představovala? záleží na tobě... ta "povidka" je nejen imaginativní, ale s párem přihmořených očí i interaktivní...

eleja
07. 01. 2006
Dát tip
no, ja docetla a s jeste zadrzenym dechem psala kritiku - vazne by me hodne zajimalo, co to je ;-)

Frost
07. 01. 2006
Dát tip
je to hra... apel na ctenarovu predstavivost... me by proste desne zajimalo, co sis predstavovala, kdyz si to cetla... kazd v tom vidi totiz neco jineho.. i ja... na tom to je postavene... trochu psycho..

eleja
07. 01. 2006
Dát tip
vrazda! byla to vrazda, ze jo?

Frost
07. 01. 2006
Dát tip
jak rad bych ti odpovedel... samozrejme, ja jsem si predstavoval urcitou vec, ale kdybych ji vyzradil, myslim, ze by to ztratilo to sve tajemne kouzlo... porad me zajima, co si predstavujes ty?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru