Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taťka Škromach

08. 01. 2006
1
1
1177
Autor
MMuf

Jak to ve skutečnosti mohlo být:

Představení rolí:
Někdo z ODS:
Nejspíš lobista který se snaží dostat ODS na vrchol (zamodrejme bere za to peníze)

Franta:
Snaží se maximalizovat svůj zisk i za ztrátu vlastní prestiže.Jo a říká si novinář.


Někdo z ODS:
Hej Franto potřeboval bych trochu pošpinit ČSSD má moc vysoké preference. Mohl by si jim tam hodit jeden skandálek z..no třeba finance nebo sex…Víš jak to myslím.

Franta: Ale jistě ..Teďka taťka Škromach odjel do Ameriky tak by jsme mohly hodit nakej skandálek, třeba že si to nechal zaplatit od ČSA.

Někdo z ODS: To by bylo príma . Odměna jako vždy.

Škromach je velká ryby ČSSD a je velice oblíbený u občanů 57%

Franta: Tút tút tút (zavěsil).



A nebo to taky bylo úplně jinak 

1 názor

domin.go
07. 10. 2007
Dát tip
?

mortecino
08. 01. 2006
Dát tip
no jo no no politics theme in poetry no problem

Micro
08. 01. 2006
Dát tip
Uf... a co to mělo být? Tohle by se hodilo možná do nějaké diskuze někde pod článkem o tomhle případu (i když ani tam by mi to nic neřeklo), ale tady? Těžko nějaká kritika...

čo ja viem... no, ako samostatný text určite nie, určite nie len tak pre radosť, sorry, ale žiadnu radosť mi to nespôsobuje, dokonca ani náznach úsmevu, no neviem.... politiku nemusím

sk8ergirl
08. 01. 2006
Dát tip
předchozí tři kritici toho řekli dost, tohle sem nepatří...

Natasha_
08. 01. 2006
Dát tip
Pro radost? Stěží.

Natasha_
08. 01. 2006
Dát tip
Aha, teprve jsem si všimla upřesnění - tak v tom případě ano a příště budu číst opatrněji. Jako literární útvar je to ale opravdu spíš slabé.

MMuf
08. 01. 2006
Dát tip
No samodřejmě pro mou radost, z toho že jsem si něco napsal. A pro vaší starost.

Micro
08. 01. 2006
Dát tip
Tak to joo :).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru