Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hotel

30. 08. 1999
4
0
1251
Autor
Count

Prázdnýma očima dívám se na svět, zamrkám igelity v oknech do mé duše, přemítám, proč tenkrát složitě mě chtěli stavět, když teď bourají mě tak jednoduše. Sbíječky a jejich ocelové hroty, se noří do mého těla a já křičím z vykopnutých dveří, ale ty jsi již dozajista zapoměla. Na časy, kdy spávala jsi v mém, každém lůžku, a voda z mých trubek ti stékala na vlasy. Na sklenice plné vína v hospůdce na růžku, na půdu, to místo, kde zažila jsi tolik vášně, krásy. Na pohovky a křesla, z nichž nejednu nit jsi nesla na svých šatech, na halu, kde tančila jsi tak rozechvělá a pak schovala jsi se v paravánech. Na chodby, kde z rozmaru, chodila jsi s bílou svící, zapoměla.... na mě, hotel k demolici.
Jákob
19. 10. 2000
Dát tip
hmmm dobrý :o)

freudik
05. 11. 1999
Dát tip
Perfektní.opravdu

Lampář
03. 11. 1999
Dát tip
Geniální, křičím rozkoší...

kačka
10. 10. 1999
Dát tip
Skvělý nápad v nápaditém provedení, zdravím Ostravu...

AZALIN
24. 09. 1999
Dát tip
Ehmm... ted se divam, co sem to psal tehdy kdyz sem byl vozralej za blaboly... ;-)) Ale fakt je, ze bych to do tebe nerek.. a to te znam dost dlouho.. i kdyz...

snoopy
15. 09. 1999
Dát tip
..a svět je.. svět je jenom hodinový hotel..

AZALIN
02. 09. 1999
Dát tip
Ty vole... no je sice docela dost po pulnoci a ja mam v sobe docela dost piv, ale... prekvapilo me to.. tohle sem fakt necekal.. nevim, co dal rict.. tak teda aspon bych ti mohl vytknout ty hrubky... ;-)

Datin
02. 09. 1999
Dát tip
dost dobryyyy...

zkumavinka
01. 09. 1999
Dát tip
priznam se, gdyz sem to cetla v pondeli vecer, skoro 400 kilometru od tebe, rozplakalo me to...

Bibša
31. 08. 1999
Dát tip
Tak Ty jsi Básník, to se pozná ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru