Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

30. 08. 1999
0
0
1897
Autor
Count

Na život lze nahlížet mnohým pohledem.

Dýkou podřezávám hrdla panen, slintám při tom rudou krev. Muž na kříži mnou často býva haněn, na nevinných vybíjím si svůj hněv. Jsem ďábel zplozen z lůna ženy, jsem nenávist co nechává se volně plát. Vrata kostelů zůstaly mi navždy uzavřeny, jsem rád. Jsem opium pro ty, co odmítají věřit v boha, dogmatem mocnějším, než je celibát. Jsem bolestnější nežli useknutá noha, ať upadnou vám ruce, až začnete se křižovat. Jsem vražda, kterou z blízka zřely děti, jsem násilí, frustrace a civilizace té děs. Všichni dobře znáte moje jméno. Tak zakřičte ! Zakřičte ho do nebes !
kačka
10. 10. 1999
Dát tip
Jsi to opravdu ty? A mám křičet? Proč - obhajoby není třeba, on taky ústa neotevřel, i když jsi ho haněl, stále tě miluje a já v něm...

AZALIN
02. 09. 1999
Dát tip
Sme si tak rikali Cucoradem, a uz je to dost davno, ze v tobe prece musi neco bejt, kdyz ses nas kamos... no a su rad, ze sme se nemylili.. a vubec nejde jenom o basnicky...

zkumavinka
01. 09. 1999
Dát tip
jeste, ze te znam... jinak bych se te bala... :-)

Bibša
31. 08. 1999
Dát tip
A dokonce ten věčně prokletý ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru