Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha

16. 02. 2001
3
0
1210
Autor
Désirée

Co cítím, ptám se sama sebe. Jak složité je odpovědět. Miluju jeho nebo tebe? Jak budoucnosti vstříc mám hledět? Jak znám se - vůbec nemiluju, jen se sebou tu pikle kuju. Vím, vidím všechno černobíle a nemohu se dočkat chvíle, až zahodím své tmavé brýle a poddám se té věčné síle. Přestanu chladně uvažovat a spontálně se začnu chovat, pak možná teprv pochopím, že život vůbec není tím, čím by se někdy mohl zdát. A v srdci mém led začne tát a já snad budu milovat, najevo city budu umět dát, za sny své začnu bojovat, na lásku přestanu si marně hrát.
Indy
06. 09. 2002
Dát tip
Ptáme-li se zda milujeme, odpověď zní ne. ...to neni z mojí hlavy, to je kitát, ale autor mi nějak vypad. Jinak*

Krel
06. 09. 2002
Dát tip
máš lepší..

Albireo
17. 02. 2001
Dát tip
Désirée, spousta Tvých básniček se mi líbí, ale tohle mi připadá spíš jenom jako veršovánka.

Bacil
16. 02. 2001
Dát tip
Na konci je dost gramatických rýmů, které to trochu shazují, ale jinak si to zaslouží typ. Desi! :-))

hermit
16. 02. 2001
Dát tip
Přijde mi to spíš jako osobní psychoanalýza, než jako báseň... omlouvám se...

Miroslawek
16. 02. 2001
Dát tip
pij kukle

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru