Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledání

16. 02. 2001
5
0
2866
Autor
Désirée

Hledám koho bych mohla milovat, komu bych lásku mohla dát a ským svá rána přivítat. Honím se stále za přeludy, tak poraď srdce moje, kudy mám dále jít. Já nechci jenom snít. Hledám koho bych mohla milovat, komu bych lásku mohla dát a ským svá rána přivítat. Pokaždé když mám pocit, že ON se tu už ocit, mi láska uniká a srdce mé dál naříká. Hledám koho bych mohla milovat, komu bych lásku mohla dát a ským svá rána přivítat. Nechci být stále jenom sama a cítit se jak bílá vrána, co byla všemi opuštěna - takhle se nemá cítit žena. Hledám koho bych mohla milovat, komu bych lásku mohla dát a ským svá rána přivítat. Já životem jsem podvedena, když city svými přeplněna, jsem odsouzena k samotě. Tak proč Tě mám žít živote?
Yon
18. 09. 2002
Dát tip
Kazdej toho druhyho najde, nekdo driv a nekdo pozdeji. A myslim, ze ty mas vic ne jen nadeji...

MdF
11. 09. 2002
Dát tip
*t ať hledání je úspěšné

Krel
06. 09. 2002
Dát tip
klub..

Blaznivkaaa
06. 09. 2002
Dát tip
Páááni dalsí pěkný dílko...doufám, že to zvládnesh...asi mash těžký období...držím paleczky....*

Ling
08. 05. 2001
Dát tip
aspoň máš pořádně čas babrat se sama v sobě... mě už to taky nebaví... koho by to taky bavilo, viď!

Albireo
17. 02. 2001
Dát tip
Désirée, Ty si můžeš ještě dovolit čekat. O to hezčí to potom bude!

Bacil
16. 02. 2001
Dát tip
Desinko... nesmutni, znám ten pocit a lék se určitě najde. A tip.

affirmation
16. 02. 2001
Dát tip
Desi, tohle se mi moc líbí...moje pocity :o) *

Miroslawek
16. 02. 2001
Dát tip
A odkud jsi? ;o))))))))

Désirée
16. 02. 2001
Dát tip
Míwo, obávám se, že pro Tebe trochu z ruky! :-)))

Miroslawek
16. 02. 2001
Dát tip
Mám jednu ruku dlouhou ;-P

Désirée
16. 02. 2001
Dát tip
Tak to se teda máš :-)))

tatar
16. 02. 2001
Dát tip
jsem odsouzena k samotě. Tak proč Tě mám žít živote? ... protože... hledání se... není u konce... jen nečekat... ehm .. na zvonce. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru