Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je po všem

10. 01. 2006
4
0
944
Autor
Henriet

        Flašku naplněnou trávou rozjelo auto. Pak další. A další... Domy. Hučely. Lidma. Z rádia zněla prapodivná muzika, která ale vlastně nikomu nevadila. Odloupávala roztavenej sejra z talířku.

        Rybka vyskočila a splnila rybářovi přání.

         Noční město nespí. Pod skomírající lampou se leskne obscéně vlhký chodník. Občas se to stane. A nikdo neví proč. Pocity...

         Skvělej kytarista ztratil trsátko. Bylo to jeho oblíbený. Ale co naděláš... Život jde dál. A město žije. Aspoň občas. Aspoň pro někoho. Pracovní rutina se někde zapomněla. Upadla a udělala přemet. Někdo se podivil.

         Rastaman v koutě něčeho mlátí do bonga. Má ho rád.

         Hodili si korunou. Nebylo proč, stejně věděli, jak to dopadne. Nemohli si pomoct.

         Jednou byla kapela, co připravila album, z kterýho se motala hlava. Nešlo s nimi nejít... Měl to v očích. Silný. Jako kafe. Občas ti nezbude nic jinýho, než ho vypít. Každý ráno není vyvolený.

         Zrcadlo se rozbilo na milion malejch kousků. Už se neuvidí. Nezestárne.

         Slunce se asi chtělo rozletět. Pak si to rozmyslelo a šlo spát. Sen si nebude pamatovat. Ví to. A muzika neumře. Dobrá zpráva pro někoho, kdo chce ještě žít. Všichni byli najednou šťastní. Jen tak.

         A metro zpívalo dál to svoje "It´s over..."


Semeno
21. 01. 2006
Dát tip
dneska mi to prozměnu,.. pomale, vyrovnané melancholicky..

Wemi
21. 01. 2006
Dát tip
tak, to je melancholický... nebo to tak cejtim jenom já? já nevim, líbí se mi to moc... tip

yeah, skvělá atmosféra :) *

Henriet
16. 01. 2006
Dát tip
Děkuji :)

m11
16. 01. 2006
Dát tip
t

Semeno
13. 01. 2006
Dát tip
Taková rychlost. Nespoutaná ale svojí rychlostí,.. nýbrž rychlostí osvobozující,.. volná jako vzduch když se rozletí, lehounká, a tolik váhy má zádech.. ...* :o)) sem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru