Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má milá

12. 01. 2006
11
0
3320
Autor
Zbora

Jak jste jistě ještě nepoznali, v tomto týdnu píšu jenom blbosti...tohle je poslední (v tomto týdnu :o)

Napiš

má milá

až dorazíš na záchytku

mi SMS

 

abych věděl

že jsi živá

že kočičí hlavy

nejsou Ti horolezeckou stěnou

 

Napiš

má milá

já budu číst

a krvácet do školních lavic


to je krásná blbost ;) tip

Craerassy
14. 01. 2006
Dát tip
ježíš, to je kouzelná blbůstka:-))) *

Sarrah
13. 01. 2006
Dát tip
též zasmála :o)

inner_woman
13. 01. 2006
Dát tip
..."– já budu číst a krvácet do školních lavic"............... pěkný obrat, moc moc moc:)

gab_1
13. 01. 2006
Dát tip
:-)) t*

Rowenna
13. 01. 2006
Dát tip
já když uklízím, tak si koupím takový modrý igelitový pytle, do kterých to smetí házím. :-))

Zbora
13. 01. 2006
Dát tip
Ano, přesně tak to dělá moje babička...a dědovi vždycky bylo líto, co všechno zas vyhodila. Já moc nevyhazuju, spíš zakládám...pro případ, že by se mi to třeba za padesát let hodilo...takový vetešník. Tvou jízlivou poznámku si ovšem beru k srdci...a podle toho jak se mi bude líbit na Písmáku 2 se rozhodnu ohledně toho pytle.

Rowenna
13. 01. 2006
Dát tip
jízlivá? :-)) neměla být. Sis nahrál názvem sbírky, přece.

Zbora
13. 01. 2006
Dát tip
Ale ne...s tím smetím si se strefila...mám tady doopravdy hodně sra.. :o) ...ale když já je mám tak nějak rád...asi proto, že jsou moje :o))

sidonia
12. 01. 2006
Dát tip
jeeee.to se mi libit *t

stenos
12. 01. 2006
Dát tip
Zajímavá

no...něco jo...ale vlastně nic... haf haf :o) (o: :o)

Eidam
12. 01. 2006
Dát tip
jen tak pro radost *

Zuzulinka
12. 01. 2006
Dát tip
taková hořkosladká*

můj milý*

sklenář
12. 01. 2006
Dát tip
zasmála jsem se - fajn :-))

Zbora
11. 01. 2006
Dát tip
Noe1: kvůliva pravopisu :o))) (kočky zmizely, asi je někdo utopil :o( Smetí: no, maximálně ještě jednu...ale do seznamů vyleze až v pondělí :o)) katu: taky si řikám...teď se zaměřuju na to, abych napsal něco, co by se Ti líbilo...jenže nevim, co se Ti líbí...takže celkem potíž :o)) ...jo a už jsem dočetl toho Bulgakova...kdy a jak Ti jej mohu vrátit? KK: aha, já zapomněl odpovídat na četná Tvá avíza...tak už teda du zas zlobit. Šmírák: ano, z nižšího ročníku...sekáč, ne? Romale: holt si tak filosofuju :o)) (mimochodem...tuhle hlášku nesnášim) ...včera jsem koukal na dokument o Tvém angloidním jmenovci Gypsym. Jestli jsi jen z poloviny tak hutnej jako on, tak potěš :o)) Standa: sakra...a já si řikal, že tak dlouho nepíše...

katugiro
11. 01. 2006
Dát tip
Mně?

eche....noooo, právě, už se mi stýská..... tak šup, šup.....bo se budu zlobit :-)))

Smetiprach
11. 01. 2006
Dát tip
katu, Zbora: a není to ten můj Bulgakov? ten co mi ho už rok vrací sk8? :-) avi... :-))

sk8ergirl
11. 01. 2006
Dát tip
ehm...ale já za nic vůbec nemůžu, nic s tím nemám společnýho! už si ji měl dávno míň, Zborovi se dostala bez mýho přičinění...:)

Smetiprach
11. 01. 2006
Dát tip
já to tušil, tak tady se takhle veřejně vrací můj Bulgakov někomu úplně cizímu... no to je pěkné... katugiro? who the fuck is katugiro??? :-) a prkýnko, ty můžeš úplně za všechno, i za to, za co vůbec nemůžeš... jasný? pohov... :-))

Smetiprach
11. 01. 2006
Dát tip
apropos, Zborouchu, Zborová četla na chatě Meyrinka, sem tak žertem říkal, že jsem ho zrovna nedávno kupoval... ALE JAK TEN SE K VÁM SAKRA DOSTAL???

Zbora
11. 01. 2006
Dát tip
Připlaval po řece.

Smetiprach
11. 01. 2006
Dát tip
no, fajn, ten bude vypadat... jak ten dopis z Loch Ness, celej rozmáčenej...

sk8ergirl
11. 01. 2006
Dát tip
mno co, copak si neříkal, že ho mám poslat dál :)?...no to je jedno, zbora je určitě hodnej pán, on ti ji třeba konečně vrátí...

Smetiprach
11. 01. 2006
Dát tip
nojo, jí mi vrátí, Markétku, nesnese se se Zborovou, ale Mistra si určitě nechá, já ho znám...

dadíková
10. 01. 2006
Dát tip
asi se to nehodí, ale neva....:))

stanislav
10. 01. 2006
Dát tip
na záchytce by jí odebrali mobil, si myslim, dle mýho sou tam kruťáci... bys vykrvácel, si myslim... verše jsou to pro labužníky, to jo...

stanislav
10. 01. 2006
Dát tip
TIP!!!!

Noe1
10. 01. 2006
Dát tip
proč do školních lavic ???? prostřední strofa mne rozesmála chicht* :-)))))

dadíková
10. 01. 2006
Dát tip
Noe kdes k těm kočičím hlavám přisel,? milovnice koček by zbláznily....:))

Noe1
10. 01. 2006
Dát tip
dadíková: našel na netu, pod heslem "cat heads" :-))))))

dadíková
10. 01. 2006
Dát tip
no však jo, to byla taková řečnická... já taky tak našla, pod heslem kočičí hlavy...:))

romale
10. 01. 2006
Dát tip
Tento týden píšeš samé věci k zamyšlení ! #

Smetiprach
10. 01. 2006
Dát tip
Jak jste jistě ještě nepoznali, v tomto týdnu píšu jenom blbosti...tohle je poslední (v tomto týdnu :o) Přísahej...

pozorovatel
10. 01. 2006
Dát tip
to napsal péti spolužák?

dobrý koček hlavy :-)

katugiro
10. 01. 2006
Dát tip
proč já musím trefit zrovna tenhle týden... :)

tak řekni jak Ti je.... snad někdo Tvý tělo zakryje....inak nic... úplný prázdno....ale zase na druhou stranu, kdo si hraje nezlobí.... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru