Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Problémy

12. 01. 2006
2
0
1113
Autor
Jaromir_D

Problémy
Nejlepší způsob, jak uniknout problémům, je vyřešit je.
Optimističtí lidé neustále přemýšlí a mluví o řešení, pesimisté neustále mluví a přemýšlí o problémech.

Uprostřed každé nesnáze leží příležitost. Albert Einstein

Polovina všech obtíží tohoto života se dá vystopovat do okamžiku, kdy jsme řekli ano příliš rychle a ne jsme neřekli včas.

Problémem není to, že existují problémy. Problémem je to, že očekáváme, že neexistují a myslíme si, že mít problém je problém. Theodore Rubin

Počítej svá požehnání, ne své problémy.

/// /// ------------------------------------------ /// ///
Vědci.
Jednoho dne se sešla skupina vědců a došla k názoru, že člověk se už dostal tak daleko, že nepotřebuje Boha. Vybrali tedy jednoho z nich, aby šel Bohu oznámit, že už s ním skoncovali.
Vědec příjde k Bohu a říká: " Bože, rozhodli jsme se, že už tě nepotřebujeme. Dostali jsme se tak daleko, že dokážeme klonovat lidi a dělat spoustu jiných zázraků, tak co kdyby ses ztratil."
Bůh vědci trpělivě naslouchal a když domluvil, řekl: "No dobře! A co takhle dát si soutěž v tvoření lidí.
Člověk na to: "Fajn, skvělý!"
Ale Bůh dodal: "Uděláme to tak, jak jsem to udělal za starých časů s Adamem."
Vědec na to: "Jistě, žádný problém." Sehnul se a nabral hrst prachu.
Bůh se na něj podíval a řekl: "Ne, ne, ne. To je můj prach. Udělej si svůj!"


zefan
14. 01. 2006
Dát tip
Raději jsi snad měl napsat "kdyby nebyl život, z čeho by klonovali?" Jelikož klonování samo o sobě je nezvratitelný fakt, ale tvá první část věty říká, že kdyby nebyl stvořený život....Jisotu stvořitele nemáme a tudíž nemáme ani jistotu stvoření života takže tvá první část je zvratitelná... Ale to jen tak pro formulaci vět a jinak hezký sci-fi příběh o vědcích...

kongo
12. 01. 2006
Dát tip
to snad nemyslíš vážně

vesuvanka
12. 01. 2006
Dát tip
Vědci se mi líbí, závěr je skvělý.... TIP Pokud jde o uniknutí problémům jejich vyřešením, ono je to někdy hodně těžké najít k tomu odvahu a sílu...

Eidam
12. 01. 2006
Dát tip
fakt dobrý a ten konec hmmm *

Jaromir_D
12. 01. 2006
Dát tip
Ano myslím to vážně. Kdyby nebyl stvořený život, z čeho by klonovali?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru