Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výzva letopisynarnie.net

11. 01. 2006
0
0
862
Autor
veneficus

Na stránkách letopisynarnie.net vzniká nový informační server o Vám jistě dobře známých Letopisech Narnie a C. S. Lewisovi. Pod záštitou SFK Avalon (festivalfantazie.cz) vytváříme tento portál s nejaktuálnějšími informacemi ze světa Narnie.
OD FANOUŠKŮ PRO FANOUŠKY!

Zároven voláme všechen lid mezi židlí a klávesnicí. Máte rádi Letopisy Narnie a C. S. Lewise? Pojdte psát s námi!

Hledáme redaktory! Jestliže máte zájem, pak pište na mail šéfredaktorky market.ned@volny.cz nebo admina janolsansky@gmail.com .



Děkuji za pozornost :)
veneficus
15. 01. 2006
Dát tip
stříbrné_volvo_APS_03_24: jo. lewis je za to kritizovanej, ale v te knizce taky bylo dost jinejch filozofii. no v tom filmu se toho prehnanyho moralizovani nastesti vystrihali, ale je to spis takova pohadka.

sidonia
14. 01. 2006
Dát tip
narnie?? eh... ja sem asi klasicky mimo...

četlo jsem to. je to zakuklená pánbíčkářská propaganda. vidět to v technicoloru nemusím.

JiKo
12. 01. 2006
Dát tip
si to teprve musím pučit na dvd :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru