Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kytička pro Bibšu

31. 08. 1999
0
0
1515
Autor
Saša

Bibšo, to je odpověď na tvoje Místo rozloučení

kdyby to šlo
ti odfouknout vrásky z čela
ze srdce stesk
z duše smutek
...

Ať si tě jiní kamenujou já budu tě stále číst ač teď máš duši hodně smutnou jsi bílý nepopsaný list Vyplač se děvče z lásky hořké vypiš všechen svůj jen žal kdyby to bylo aspoň trochu možné všechno na světě bych ti dal Pohladil po vláskách, slíbal slzy novou naději k nohám ti klad Na všechno je ale příliš brzy, já nechci a nemohu ti lhát Tak ti jen pofoukám veliký bebíčko dýchnu ti do srdce zapomnění Pohlédni na slunce, za ním je nebíčko... i smutek velký těžko co změní Hoď prosím za hlavu bolest i smutek chlapi jsou jednou už takoví děláme špatný, jindy dobrý skutek O něm už ale se nemluví. Chápu - as nechal tě, ač nevím proč nádhernou totiž máš duši Pochop že život je navždycky kolotoč, usměj se, smích, ten ti sluší. Kytičku slovíček kladu ti k nohám doufám že nebudou slabou jen náplastí já pro ně vydal se k dalekým horám já pro ně tobě šel na okraj propasti...
Bibša
04. 05. 2001
Dát tip
Já ani pořádně nepoděkovala,co? Nezbeda jsem, ale nezapomínám a budu se pořád vracet, dokud bude kam. Děkovala a doufala že se máš príma!

Merle
02. 09. 1999
Dát tip
No, já bych bez holek nenapsal nikdy NIKDY ani jedinej veršík. A úplně nejlíp (a nejvíc) se mi píše, když dostanu kopačky :-((

Bolek
02. 09. 1999
Dát tip
Jo to přijde pozdějc.. Až se z Mirka Dušína stane fotr..
Opravdu pěkné tokání, Sašo! Slyšíš, jak Bibša jen vrní? Já jo. ;o))

Saša
01. 09. 1999
Dát tip
Ty správný hochu, máš strach o mě, o umění nebo o Bibšu? :c))

Krytyk
31. 08. 1999
Dát tip
Pěkněs´ jí to uvázal, ale pozor všechny ženy jsou nebezpečné, odvádějí nás správné hochy od umění..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru