Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Werich a Voskovec

11. 01. 2006
0
0
557
Autor
Paruresis

Stále vidíte ty mladé lidi s drzým výrazem, ruce v kapsách. Ti mladí lidé se odváží dneska chodit bez zaměstnání. Bez zaměstnání a mladí lidé? Podívejte se na ty starý pány, sotva jde! Ale jde do kanceláře. Ale nemusel by, nemusel! Ale ta svědomitost mu nedá! Z těch by si ti mladí měli vzít příklad! Ale to ne! Vidíte takového mladého člověka, přijde za tím starým pánem do kanceláře, řekne: „Pane já jsem kvalifikovaný, já bych to už mohl dělat za Vás.“ Ten starý člověk prosím, ten má ten pohled že řekne: „Ne, ne mladíku, jen jděte hezky na vzduch!“  Samosebou, protože ví, že tomu mládí nejlépe prospěje slunce, voda, vzduch. Ať se to mládí vyspí pod mostem, dyť je to zdravé, že ano. A takhle hodný takový stařeček prosím, na cizí, na cizí! Na svý ale ne! On železnou rukou cloumá výchovu domácí! Jestli někoho veme do tý dusný kanceláře, jen syna nebo synovce! To je taky ta správná sparťanská výchova!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru