Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Barevný dar příteli

31. 08. 1999
0
0
1580
Autor
Hannah

Co přítel smí příteli přát, než aby měl stále někoho rád Tak přeji Ti (jak prý se sluší) nějakou spřízněnou duši mít stále po boku, s ní zpívat si do kroku, co srdce má na pravém místě a (to souvisí jistě) sladěno do shodného tónu - byť nebude z jednoho domu. Co přítel má příteli přát, než aby jej stále měl někdo rád Tak přeji Ti štěstí a zdraví - jak stařičký klasik praví - a abys nebyl nikdy sám, A ještě další přání mám: Modravé dálky z nebe chci přinést pro tebe, z lesů zelenou přidám, že ráda tě stále vídám. Co přítel má příteli přát, než aby srdce moh´ někomu dát. Bílou Ti z vrcholků skal přinesu a půjdu stále dál, stříbrnou odnesu měsíci, průsvitnou slzám na líci, zlatou si vypůjčím od slunce, šedou a hnědou od sumce, černou pak vezmu z noční tmy. proto, že jsme to právě my. Co přítel má příteli dát, než že jej navždy už má rád Rudou Ti ze své krve dám, jen proto, že tolik ráda mám. Z palety barev pak do roka namíchám barvy života. Až obraz se hotový rozsvítí, nenech se vlákat do sítí, žij podle sebe stále jen, každičkou noc a každý den. Co příteli mám Ti přát? Snad abys také ty měl rád.
Hannah
06. 09. 1999
Dát tip
Milá Bibšo, klidně to můžeš použít, i když si myslím, že ty sama píšeš také moc a moc hezky. Tohle opravdu mělo být původně přání, ale pak jsem nějak ztratila odvahu jej poslat a tak se ocitlo tady. Pokud udělá někomu radost, splní své poslání a i já budu spokojená. Díky za tvoje milá slova.
slávku dík.

slavek
04. 09. 1999
Dát tip
moc krásná báseň. Je v ní opravdu hodně citu a laskavosti.

Bibša
03. 09. 1999
Dát tip
Haničko Sluníčko, nějak jsem se k Té tvojí básničce musela vráti a ještě si ji přečíst. A udělala jsem dobře, v té zaplavě básniček ve které jsem ji četla prve tak nevynikla. Chtěla jsem Tě poprosit, ikdyž vím, že se to nemá, jestli bych ji jednou mohla použít jako přání. Asi bych byly, kdybych chtěla stvořit něco podobného, hodně nespokojena, když čtu to tvoje.

Je to fakticky hodně vřelé.

Merle
02. 09. 1999
Dát tip
Fakt dobrý Hančo. Ještě to trochu vypilovat a bylo by to "zbytečně dobrý" :-))

B.Ezejmenij
31. 08. 1999
Dát tip
příteli? slepý?
srdeční tepy

pro tebe tepané
nenech dál krvácet
když se ti zamane
nemůžeš utrácet

...
no možná tomu nerozumim, ale asi tomu rozumim.

Bibša
31. 08. 1999
Dát tip
hannah, opravdu krásný barevně duhový dárek !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru