Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nerada dávám názvy:)

13. 01. 2006
0
0
939
Autor
inner_woman

Jsem sama. Šíleně sama. Sama- bez šance na změnu. Ztratila jsem se a nikdo mě nehledá, nikdo po mně netouží. Střípky nicoty drásají mé bezcenné tělo a do mokré kůže mě bodají jehličky tmy. Noc se semkla a svírá mě ve smrtící náruči. Zem lačně saje kapičky krve. Utíkám, prchám, letím... a přece vím, že neuniknu... copak lze uniknout sobě samé ? Copak se lze vytrhnout z tenat vlastní temné duše ?

         Už ani nevidím- ztratila jsem zrak v marné snaze nespatřit hříchy umírajícího dne. Měsíc ostrou září roztíná mé myšlenky snažící se utéct z té prohnilé skořápky. Prosím- odpusť...

         Topím se v moři bezbarvých snů a kdosi mi tlačí hlavu pod hladinu. Zamyká se nade mnou jak těžká žalářní vrata za vinou odsouzeného. Kate- čekám na tebe...

         Místo vzduchu se zalykám otrávenými slovy falešné lítosti. Bezhlesně šeptám modlitbu všech propadlých peklu. Pukám černotou a z hrudi mi vylétávají splašení dravci. Utíkám, prchám, letím... a přece vím, že neuniknu... už svými zobáky trhají tenkou kůži... už klovou vyplakané oči... Ďáble- vem si mě...

         Zbytek mé duše se žalostně chvěje. Už nechci. Nechci znovu vidět rudé cákance na čistém sněhu. Nechci vidět hrůzu v tvé vyděšené tváři. Nechci si vlasy smáčet v tvé krvi. Už ne...

         Padám do uhlového nekonečna kamsi pod sebou... a něčí ruce mě přitom pevně svírají. Lásko.. ?

Konečně jsme spolu... Propleteni stékáme v červenou tmu. Už nebudu plakat. Už nebude život nebo smrt...

         ... už jen my... Prosím- miluj mne...


sidonia
13. 01. 2006
Dát tip
prvni odstavec je peknej--nejlepsi, zda se mi pak uz to de dolu/tam bych skrtala

La_Rizoma
13. 01. 2006
Dát tip
Já jsem taky sama co máš z toho. takových lidi je...

Háber
13. 01. 2006
Dát tip
Nejde o to byt sám, ale dať to von, to je ono, uvolniť to napätie, zacytiť ten okamih, Borges hovoril o zachvevoch, toto je jeden z nich

romale
13. 01. 2006
Dát tip
Jen pár dobrých věcí, jinak mi to ani nepřijde jak realita... spíš naivita...

inner_woman
13. 01. 2006
Dát tip
... nesnažila jsem se o zachycení reality, spíš o zachycení obrazu duše, děj a reálnost je v tomhle případě až druhořadá, ne-li ještě míň.... spíš je to pokus o umělecké vyjádření pocitů.... asi nezdařený-uznávám........líbilo se to češtinářce, tak sem to sem zkusila šoupnout, abych zjistila reakce:)

romale
13. 01. 2006
Dát tip
Já jsem myslel, že jo - to ten začátek... Tak fajn, v tom případě nejsem pro takové obrazy duše asi to nejlepší publikum;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru