Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ahoj

14. 01. 2006
0
0
1362
Autor
warman

Ahoj, máš se? Nevím? jsem. To mi asi musí stačit.

Proč se to nedá zastavit? Proč je těžké si to představit? Proč jsou lidmi zrovna lidé? Když uvěříš, co Ti to dovolí? Když se narodíš, proč Tě to nebolí? Když zrovna ne lidé? Když se něco stane, co to je? Když slunce svítí, uzraje? Když ne oni?kdo? Proč se pláčem nic nespraví? Proč se ptám, když neodpoví? Proč kdo, nikdo?
warman
07. 03. 2006
Dát tip
nevím, jestli jsem dal aviso...

warman
07. 03. 2006
Dát tip
Hm, ten prolog by měl trochu říct, aby se nad tím člověk zamyslel...

froxx
07. 03. 2006
Dát tip
..mmm, musím chvíli dumat:) (počkat,jdu si to přečíst ještě jednou;). takže chronologicky,přečetla jsem si to poprvé a.. no, zalíbila se mi poslední strofa. přečetla jsem po druhé a dobré! moc dobré, líbí se mi, jak se nad tím zamýšlíš, jsou to zajímavé postřehy "Když se narodíš, proč Tě to nebolí?". po zadumání-dobré,moc. před zadumáním- mno,nevím nevím..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru