Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srdce padlé mramoru

19. 01. 2006
1
2
1537
Autor
Lord_Beliahl

Až donekonečna modrých vln, v dáli plameňáků, zlatě zářících. Sinus alfa, má drahá, je ona konstanta narození. A když ká rovno dvěma, polibek v dáli, ká rovno třema, polibek na čelo. Pokud však ká se blíží k nekonečnu, ty nejsi tolik blízká....Můj pokušitel bystří...Začínám tušit, co jsi doopravdy zač. Zmarchrob bystří...Proč to říká? Jsme velkorysí? Vzdych. Neprůrazný a tichý. Vlnová délka....λ...Dlouhé vlny se vlní....Oceán vlnových délek....Olej, voda, vzduch, země. Kdo ji pokouší? Je její personální ďáblík schopný? A ještě hlouběji...Ale to nikdy nikdo nezjistí. My ho však musíme milovat (nemusíme).

Nullí tangere circulos meos...Habeo ego circulos? Non cogito, non amo. Antem odi. Cognomen meum dispersus est.

Dosaďte si,

čistou růži,

ubírám se sám - po částech. (2k+1)λ/2; 2+2= TNT pro questi,

mysl plná zloby, dedukce sémových vražd...Počet vrypů. Je takřka po konverzi...Nemůže být nucen k návratu do vnějšího světa. Drahé vjemy proudí štěstí.

Povadlé stránky v kotli času. Trvá...Blazeovaná. Ondulace našich vyšinutých myslí...Kde jsi, má roztodivná? Prijď ke mě...Blíž...Ještě...Přijď a já tě budu postupně pojídat jak mnou prostupuješ, neboť chci tvé čelo...Složit z něj leporelo...A jsme zpět, svítí v dáli...


2 názory

nojo, taky si to skoro nepamatuju. huztý. dík...Myslim že sem to psal o hodině fyziky - což je evidentní...tyvole sémová vražda, co to je? to je něco důležitýho...

Jednokdo
26. 11. 2007
Dát tip
tuhleten text jsem si vůbec nepamatoval moc se mi líbí - je velice pata A když ká rovno dvěma, polibek v dáli, ká rovno třema, polibek na čelo. Pokud však ká se blíží k nekonečnu, ty nejsi tolik blízká....

Josefína
19. 01. 2006
Dát tip
kruté velmi *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru