Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noe

18. 01. 2006
7
0
5177
Autor
Zbora

V pondělí jsem se setkal se zdejším legendárním romanopiscem a kalenoedáriátorem Noem1, který se mi v nestřežené chvíli svěřil s choulostivou věcí. Když jsem doma spravil svou ženu (o té věci), což je vyjádřeno v první strofě (my totiž spolu doma hovoříme pouze ve verších) odvětila mi, bych se o něj nestrachoval, což je vyjádřeno v druhé strofě.

Noe bydlí v Jesenici

to je skoro na vesnici

 

V Jesenici bydlí rád

je tam hezky akorát


Noe bydlí v Jesenici má to blízko na dálnici ale to mi víme už dlouho...informativní hodnota veškerá žádná, literární žádné vši nemá, ale těch much...no radši jdeme spát...a všichni najednou, dneska bude hlídat medvěd...

Natasha_
23. 01. 2006
Dát tip
:-) Nevážně, leč elegantně.

hehe....noo, tak to bych chtěla vidět.... :-))) chci, by ho našel.. ten kolohnát :-))

Elyn
21. 01. 2006
Dát tip
:)) no, i žena mluvící ve verších je občas na zabití... právě kvůlivá těm veršům..;)) pobavilo... pousmálo... pohladilo

Zbora
21. 01. 2006
Dát tip
Naštěstí to není tak horký :o) Dík

Pilar
21. 01. 2006
Dát tip
zas tak tragické a choulostíve to nebylo,když to bylo slyšet na druhý konec stolu, kde já :-)))))

jo, on má úkryt, jo? aha, tak to sme nevěděli... :-§))

Zbora
20. 01. 2006
Dát tip
Jistě...schovává se před zlým obrem Kolodějem, protože se bojí, aby ho neproměnil zpět v princeznu.

sidonia
20. 01. 2006
Dát tip
akorat co?

Zbora
20. 01. 2006
Dát tip
Akorat hezky .o)

sidonia
20. 01. 2006
Dát tip
aha

Norsko
19. 01. 2006
Dát tip
...tak hele, kurva jsem se chtěl něco dovědět o stařičkým, a teď tohle..., to se vážně nedělá :)*

zaki
19. 01. 2006
Dát tip
sranda

Zbora
19. 01. 2006
Dát tip
Pozouš: no...ještě abys přišel jenom s kostma. kytka: ne, ale teprve teď jsem rozkryl tajemství jeho úkrytu.

Eva_S
19. 01. 2006
Dát tip
:))

dadíková
18. 01. 2006
Dát tip
nakvadrát :))

pozorovatel
18. 01. 2006
Dát tip
a proč jste si nepověděli také o tom, že tam hraju fotbal?! no jo, na mě zkrátka zapomínáte...

Zuzulinka
18. 01. 2006
Dát tip
:-)....jsi mě rozesmál..vážně že je hezky v Jesenici to ví ( staro ) usedlíci

katugiro
18. 01. 2006
Dát tip
doma jsem spravil ženu :))) ty jsi čím dál vtipnější ta básnička je tam pak už zbytečná :)

katugiro
18. 01. 2006
Dát tip
a ne že to opravíš! to bych musel dát tip, abych si mohl zoufat, že ho nemůžu vzít zpátky :)

Zbora
18. 01. 2006
Dát tip
A to ještě nevíte, že: domů chodí po silnici v polici má slivovici na lednici makovici a pod okenicí popelnici

pozorovatel
18. 01. 2006
Dát tip
tak oni si doma rýmují a když jsem tam byl já tak jsem si musel donést i vlastní maso!

katugiro
18. 01. 2006
Dát tip
nevzdává se ve vánici (schová se jen před vichřicí) večer pak se se zimnicí vyjadřuje před vrátnicí že je často v opozici a večer pak po pivnici hledá tělo pro dvojici nechal oči na číšnici rozostřené přes sklenici přemýšlí jak na spojnici mezi jednou náušnicí a tou druhou náušnicí nalít jednu slivovici nalít další slivovici ještě jednu slivovici a ještě jednu slivovici a jsště jdneu vliisovici a šteě ejdnuuuu aheště dnu a eště hospo eštěěště ééé střízlivý pak přemýšlí jak zaútočit na bránici :)

Zuzulinka
18. 01. 2006
Dát tip
já ač nepijanem sebe zvící dovolím si říci že spíš myslí po té smršti jak jen vyzrát na opici:-)

Zbora
18. 01. 2006
Dát tip
anebo na podbřišnici...ale to už je úplně jiná pohádka.

Zbora
18. 01. 2006
Dát tip

katugiro
18. 01. 2006
Dát tip
podbřišnice je od slova podbřišek? nebo jsi myslel pobřišnici? u tebe člověk nikdy neví... :)

Zuzulinka
18. 01. 2006
Dát tip
a nebo na bembeřici no , ale to už jsem teda zabrousila někam..až se rdím:-)

Zbora
18. 01. 2006
Dát tip
Ano, úplně jsme se odchýlili od původní myšlenky. Noe má prostě světnici v Jesenici, co má v ložnici pod matrací toť otázka pro soutěžící.

Zuzulinka
18. 01. 2006
Dát tip
nit se mi ztrácí cože má Noe pod matrací? úsměv:)

Zbora
18. 01. 2006
Dát tip
komando pátrací !

Zuzulinka
18. 01. 2006
Dát tip
nekecej žoldáci platí jim za práci?

jsou to samí pytláci nešahají na práci

Craerassy
18. 01. 2006
Dát tip
v ložnici pod matraci Noe prachy natlačil:-)))

sklenář
18. 01. 2006
Dát tip
:-))))

DweebpaJAZA
18. 01. 2006
Dát tip
pozorovatel... egoist forevr...))) dílo pěkný)))

si jako se setkal s Noem až teď? to je ale od Tebe velmi nepěkné :-)) no a co, někdo bydlí na vesnici a někdo má pod čepicí :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru