Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Probuzení

19. 02. 2001
1
0
975
Autor
Nevermore

Následující věc jsem napsal ve stavu mírně podnapilém, zásluhy tudíž napůl patří nejmenované lihovině.

Ve chladné kamenné místnosti. Vypadal jako mrtvý – bledá kůže s vystupujícími pavučinami žil, hruď se nezvedala a široce otevřené oči nemrkaly. Chlupatý pavouk v rohu ožil a zamířil ke svému novému domovu. Hemživým pohybem svých osmi nohou se vydal uchu ležícího člověka. Průzkum nově nalezeného příbitku však netrval příliš dlouho. Torqemada #666 se probral, prudce se posadil, z díry na pravé straně hlavy si vytáhl sametového vetřelce a fascinovaně se na něj zahleděl. To není možné – rozmáčkl ho v hrsti – bojoval jsem proti nim celá staletí. Stále nová těla z klonovacích tanků pro mou nesmrtelnou duši. A teď, teď jsem navždy uvězněn! Nevěřícně si přejel prsty po zbytcích sežehlé tkáně a úlomků kosti. Níže, na krku, nahmátl dvě ranky. Ne, ne ranky, pomyslel si, vstupy. Fyzická úprava těla! Pohled do starého zrcadla odhalil víc – tak to nebyl jen sen! Zpoza dveří zaslech dupot okovaných bot. Mí bratři, blesklo mu hlavou, mí bratři spěchají zničit satanovo sémě, spěchají zničit mně. Nemrtví se nezabíjejí, nemrtví se ničí. Kožená kanada okovaná stříbrem vykopla dveře, Torquemada #13, třímající plamenomet, se zarazil a zíral na svůj klon. Stejná tvář, stejné tělo. Stejná duše podle korporačního návrhu. Jeho bratr, s polovinou hlavy utrženou tříštivým nábojem, mu jedním rychlým pohybem vrazil prst do oka a pokrytý šedou hmotou smíšenou s krví ho vytáhl, zatímco třináctka rychle a bolestivě umíral. Instinktivní reakce, odpusť bratře. Inquisition corp. ti nadělí nové tělo, stejné jako to, které tu umírá na podlaze. Číslo 666 zaťal zuby v úšklebku, kterému dodával na démoničnosti pár slonovinových špičáků. Radši bych umřel, ale to zasraný nanotechnologický svinstvo se brání! Další tři vnímal pouze jako barevné čmouhy. Inri, Kain a Moses byli dobře vycvičeni a Inkvizice na nich nešetřila – nervová vlákna trojnásobně zvyšující jejich bojový potenciál a adrenalinová pumpa, která z lidí dělá stroje na zabíjení. A oni nebyli lidé. Snažil se, aby ho zabili, ale zlo ovládající všechny nanosegmenty jeho sajbru se snažilo o pravý opak. Jeho tělo blokovalo blokovalo Inriho údery schopné rozbíjet beton, zatímco do něj Kain bezvýsledně vyprázdňoval pás svého gatlingu. Moses se krčel v koutě a šílený bolestí svíral pahýl levé ruky. Nenáviděl se za svou moc, žíznil po krvi, ale přece v něm zůstalo něco z Torquemady, klonovaného korporačního inkvizitora s vymytým mozkem a chybějící duší. Slunce! Slunce spálí vše nečisté! Převeze VAMPYR driver, snad si to vysvětlí jako regulérní povolenou útočnou akci. Počkal si tři setiny sekundy na Inriho zdrcující úder. Bleskovou rychlostí se skrčil pod kyjovitou pěstí, levačkou sevřel zápěstí a pravačkou ho chytil pod ramenem, využívajíc jeho pohybové energie. Inriho tělo opsalo plochou trajektorii a proletělo oknem s barevnou mozaikou znázorňující Nanebevzetí. Očistný plamen slunce vše zbarvil do žlutočervena a kybervamovo tělo vzplálo bílým ohněm. >Reboot Restarting…please wait Checking SOUL…SOUL not found MIND____________________666 MB RAM Loading BODY Implementing drivers Restoring VAMPYR driver… Bela Lugosi‘s Dead…Undead…Undead…Undead.
Suppe
20. 02. 2001
Dát tip
cool baby, but didn't get the point... but NEway, you're a really fine writer, looking foreward for your next thing!!

Verita
20. 02. 2001
Dát tip
jo jo, to já ve škole říkala pořád, že to není chyba, ale překlep..... :-))))) ale oni mi nevěřili..... :-(

Verita
19. 02. 2001
Dát tip
dobrá pointa :-) .....jenom jedna chyba: příbytek a ne příbitek.... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru