Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KOLRS

22. 01. 2006
2
0
3002
Autor
zefan

CO JSOU BARVY???

                                       ZELENÁ MODRÁ ŽLUTÁ FIALOVÁ ORANŽOVÁ ČERNÁ HNĚDÁ

                                       MODRÁ ŽLUTÁ FIALOVÁ ORANŽOVÁ ČERNÁ HNĚDÁ ZELENÁ

                                       ŽLUTÁ FIALOVÁ ORANŽOVÁ ČERNÁ HNĚDÁ ZELENÁ MODRÁ

                                       FIALOVÁ ORANŽOVÁ ČERNÁ HNĚDÁ ZELENÁ MODRÁ ŽLUTÁ

                                       ORANŽOVÁ ČERNÁ HNĚDÁ ZELENÁ MODRÁ ŽLUTÁ FIALOVÁ

                                       ČERNÁ HNĚDÁ ZELENÁ MODRÁ ŽLUTÁ FIALOVÁ ORANŽOVÁ

                                       HNĚDÁ ZELENÁ MODRÁ ŽLUTÁ FIALOVÁ ORANŽOVÁ ČERNÁ

                                       ZELENÁ MODRÁ ŽLUTÁ FIALOVÁ ORANŽOVÁ ČERNÁ HNĚDÁ


Za nápad, hračičko! t* :))

Rabb
06. 02. 2006
Dát tip
Barvy mají svou vlastní vlnovou délku.. přeber si to.. ..prostě si člověk řekl, že černá je černá (stejnou věc udělal i se zbytkem barev) a bylo to.. Stejně se tě mohu zeptat: Proč se křeslu říká křeslo?? Proč nesedíme místo v Křesle třeba v Lednici (a naopak)??

zefan
06. 02. 2006
Dát tip
To jsi mi tedy řekl novinu, že barvy mají svou vlastní vlnovou délku...to je pouze fyzikální vlastnost vztahující se k určitému subjektu, avšak nikde není dáno, že právě tento fyzikální subjekt má tuto lingvistickjou podstatu, která je empiricky dokazatelná...nebo snad tvrdíš, že vlnová délka červené barvy implikuje červenost, a slovo barevnost je několik vlnových délek samo o sobě... Tento subjekt by si zachovával svou vlnovou délku stále i pokud by jsme jej třeba označovali jako ledničku...ale stejně tak je to i s popisem vlnových délek a všeho...sám jsi to přeber...

Rabb
06. 02. 2006
Dát tip
ááá.. pán se hněvá.. Četls i zbytek kritiky??

Rabb
06. 02. 2006
Dát tip
Pokusil jsem se navodit diskusi.. promiň, že jsem se snažil..

zefan
06. 02. 2006
Dát tip
nehněvám se jen mě trochu vydráždilo to tvoje...přeber si to..:-)))

Rabb
06. 02. 2006
Dát tip
:-)) Větu: "přeber si to" jsem napsal, protože jsem si myslel, že to co jsem napsal je napsáno příliš nesrozumitelně (mým zaviněním) Nebylo to myšleno, že já jsem ten lepší a že toho vím víc.. :-)) všechno dobrý..

zefan
06. 02. 2006
Dát tip
Jasně, že jo.... a taky se omlouvám, že to vyznělo tak špatně...jsem dnes nějak mimo svou náladu, ale stejně mě připadá zajímavé, že člověk dal barvě to či ono jméno...A to že sedávám v ledničce a jídlo si chladím vně pohovky...:-))či jak říkají slováci vně HOVNÍKU....to je mimochodem taky krásné slovo:-))

Veronika11v
06. 02. 2006
Dát tip
:)))))))) ten počeštený názov "KOLRS" nemá chybu:))))))

MarkétaE
22. 01. 2006
Dát tip
:)

Astalavista
22. 01. 2006
Dát tip
Hrátky z barvami, což? Je v tom nějaký klíč, kromě toho, že daná barva se neshoduje se svým verbálním přepisem?

mortecino
22. 01. 2006
Dát tip
ježiš no a co jako?

tenhle test znám, musíte přečíst všechna slova nahlas, což je těžký, protože se vám do toho pletou ty barvy :)

krempi
22. 01. 2006
Dát tip
ou...zmiesane verse? a kde?

Mantisa
22. 01. 2006
Dát tip
Ne, je to opačně. Musíte říkat barvy, kterými jsou slova napsané... Ne číst slova...

zefan
22. 01. 2006
Dát tip
Treba to, ze hneda nemusi byt vzdy hneda a to kde vubec clovek bere tu jistotu tvrdit, ze ten ci onen odstin barvy priblizuje to ci ono slovo...o tom to cele je...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru