Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt je tak divná...

22. 01. 2006
1
0
1108
Autor
Silliaris

Smrt je tak divná
Vypadala jako živá. Jakoby jen spala. Jako kdyby se mohla kdykoli zvednout. Ale nešlo to.
Ty oči... Přivřené, dívaly se přímo na mě. Proč?
Nohy byly studené, když jsem ji odnášel. Tak nepřirozené, podivné. Stále jsem byl ochoten uvěřit, že se probudí. Jen ten chlad...
Položil jsem ji někam dál od cesty. Stále se neprobudila. Věděl jsem, že to nedokáže. Ale srdce to nechtělo pochopit. Nechápalo smrt.
Ty zvířata jsou daleko lepší než my. Kolik lidí zemřelo s obličejem plným hrůzy? Zůstal jim. Zůstal jim až do té doby, když se jejich posmrtná maska rozpadla úplně. Ale ono mělo tak oddaný výraz, snad blaženosti, kdo ví. Jako kdyby chápalo smrt. Jen výměna dne s nocí.
Byla tak malá. Nádherné kotě k pochování v náručí...
Pochoval jsem ji.
martinez
17. 10. 2006
Dát tip
nepřijde mi to morbidní... ani slabé... ale po ránu nepotěšilo... *

_nemo_
04. 02. 2006
Dát tip
Oceňuju, že jsi zvládl v takové krátičké povídce provést čtenáře takovým vývojem - napřed si myslí, že to byla nějaká dívka, pak pomalu přichází na to, že v tom bude něco víc, až zjistí, že to bylo kotě... Mě se to docela líbí :) , ale na tip zatím asi ne....

Silliaris
04. 02. 2006
Dát tip
No jo. Ono to jedenoho člověka zaujme a dalších deset ne. Však mám taky jiné povídky :o)

Silliaris
25. 01. 2006
Dát tip
Vzhledem k tomu, že to je podle skutečné události, tak jsem si ten děj nechtěl vymýšlet.

Kandelabr
23. 01. 2006
Dát tip
spíš se těším na nějakou tu fantasy, tohle je trošku váhavý start. jakože slušná úroveň, ale tak trošku o ničem.

Rabb
23. 01. 2006
Dát tip
"Jako kdyby chápalo smrt. Jen výměna dne s nocí. Byla tak malá. Nádherné kotě k pochování v náručí... Pochoval jsem ji." Tohle je dobré. Zbytek ne..

marketinka
22. 01. 2006
Dát tip
chudak kocicka ... je to trochu morbidni, ale bohuzel realita ... mrtvych kocek na ceste je moc

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru