Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vosková panenka

01. 09. 1999
0
0
1726
Autor
slavek

Včera jsem jí zase slyšel.... Proč????

V rádiu hráli starou píseň. Patnáct let jsem ji neslyšel. I padla na mě zvláštní tíseň, Vypnul jsem jí a odešel. Celý den však zněla v uchu. Její melodie truchlivá. V tichém podchodu, i denním ruchu, stále ta píseň doznívá. Jak léta hledal jsem stopu její, když náhle tady zazněla, má ústa nahlas křičet chtějí, že zaznít nikdy neměla. Lampový, stolní, stařičký gramofon. Můj starý dědeček i moje babička. Oba již do nebe odvedl On, Ze všeho zbyla mi, jen tahle písnička.
AHED
06. 09. 1999
Dát tip
Orwell je výbornej a nejen on...I Slavek je výbornej:-)) a to nepřehánim...

Bibša
06. 09. 1999
Dát tip
Orwella sice nečtu, ale ty jsi určitě lepší :-)


slavek
06. 09. 1999
Dát tip
AHED: děkuji, nevím co říct :-))
Bibša: děkuji také, ale nemyslím si, že bych se mohl byť jen z povzdálí s Orwellem srovnávat :-)

ViNiL
05. 09. 1999
Dát tip
Připomíná mi to Orwella.
Asi jsem divnej...
ale připomíná.

Orwella mám moc rád.

slavek
05. 09. 1999
Dát tip
děkuji Ti ViNiLe.
Už jsem čekal, že napíšeš: Připomíná mi to Orwella............Orwella nesnáším. :c))
:-)))

slavek
03. 09. 1999
Dát tip
Bříza: Děkuji Ti moc, a dovol, abych Ti vyjádřil totéž.

Datin
03. 09. 1999
Dát tip
opet skvele...krasna nostalgie...

maprach
03. 09. 1999
Dát tip
třeba si ji tam nahoře taky pouštějí :-) Pokud tomu trochu rozumím, tak by to neměl být problém :-) :-)

Saša
02. 09. 1999
Dát tip
Chci tě jen po duši pohladit:
Věř že v nebi je jim líp.
Písnička jenom ti vzpomínku přinesla
tak nekřič a tiše se usaď do křesla
vzpomínky nech jen tak kolem sebe plout
na krásné časy chtěj si sám vzpomenout...

Bříza
02. 09. 1999
Dát tip
Slávku - týden jsem tu nebyl a teď si připadám jak u Jiříkova vytržení nad tím, co se Ti tu přihodilo za krásné básničky !!! Obdivně procházím Tvým dílem a nestačím žasnout nad svojí dosavadní slepotou. Děkuju moc!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru