Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strašidelné auto

28. 01. 2006
2
0
1398
Autor
Jaromir_D

To je zažitek.



Strašidelné auto Chlápek stopuje u silnice za velmi tmavé noci, právě uprostřed bouře. Nikde žádné auto. Lije tak prudce, že vidí stěží pár metrů před sebe. Najednou zahlédne auto, jak míří k němu a zastavuje. Bez rozmyšlení do něj naskočí a zavře dveře - a vtom si uvědomí, že za volantem nikdo nesedí! Auto se dává pomalu do pohybu. Podívá se na cestu a vidí, že se blíží zatáčka. Zkamenělý se začne modlit o život. Ještě se nevzpamatoval z prvního šoku, když tu najednou, těsně před zatáčkou, se oknem protáhne ruka a zatočí volantem. Chlápek, strnulý hrůzou, sleduje, jak se ruka objevuje pokaždé, když se auto blíží k zatáčce. Nakonec celý vyděšený vyskočí ze strašidelného auta a bez ohlédnutí upaluje bouří až do nejbližšího města. Celý promočený, bledý a v šoku, viditelně otřesený, vejde do nejbližšího baru a požádá o velkou sklenici ledové vody. Potom, ještě se třesoucí hrůzou, začne každému v baru vyprávět o hrozném zážitku, který měl se strašidelným autem bez řidiče a tajemnou rukou, která se pořád objevovala. V baru všichni tiše naslouchají a z vyprávění jim začne běhat mráz po zádech. Vlasy jim začínají hrůzou vstávat na hlavě, když si uvědomí, že ten člověk určitě mluví pravdu, protože brečí a rozhodně není opilý. Asi o půl hodiny později do téhož baru vejdou dva muži a jeden řekne tomu druhému: "Hele, támhle je ten pitomec, co nám vlezl do auta, když jsme ho tlačili."
vesuvanka
04. 02. 2006
Dát tip
:-))) TIP

Doufám, žes ten vtip aspoň nikde neobšlehl...

fungus2
28. 01. 2006
Dát tip
Úsměvné*

sharkan
28. 01. 2006
Dát tip
Docela v pohodě...

trochu king a trochu....nevim čeho...

Kandelabr
28. 01. 2006
Dát tip
trošku staré. fórek jak z dikobrazu. měl sis aspoň pohrát s atmosférou, takhle je to děsně plané...

Myna
28. 01. 2006
Dát tip
škoda, že je to tak odfláknutý, určitě sis s tím mohl víc pohrát, takhle to vyzní strašně stroze.

Jaromir_D
28. 01. 2006
Dát tip
Líbilo se mi to, tak jsem to jenom okopíroval. Neměl jsem stim žádnou práci. Ani neznám Autora.

StvN
28. 01. 2006
Dát tip
Spíč vtip. To se nehodí.

Eidam
28. 01. 2006
Dát tip
:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru