Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrázík

29. 01. 2006
5
0
2981
Autor
Mila_cik

Tuhý mráz

mi pálí tváře.

Z nebe padají vločky -

stříbrné vlasy

Tvé paní.


Mila_cik
19. 02. 2006
Dát tip
škoda, tu sem neviděla, ale chtěla jsem...se jít kouknout..děkuji..

Mila_cik
18. 02. 2006
Dát tip
no vidíš, třeba budeš po ní..

gab_1
03. 02. 2006
Dát tip
...já vím, nejhorší jsou sousedi s DUC HOVNEM!!!!:o))))) ...a nejlepší je, o všechno přijít, ale vyhrát!!!!:-))))

sacco
02. 02. 2006
Dát tip
gabe, bacha na sousedy - to víš, oni mají obrovskou duševní sílu a nikdy nevíš co je napadne. to víš, až se ti projede třeba po zádech nějaký offroad - pak už jen uslyšíš, jak za zadním sklem se ti posmívají ... psi. :-)

sacco
31. 01. 2006
Dát tip
gabe??? ty máš čokla?? bacha, aby nebyl sousedovic.... to bych radši žádné drobečky nedělal. to víš, on má piškot taky rád.... a aby se pak jen tak omylem nezakousl do tvé nohy. ... mimochodem.... než tomu čoklovi, to bych ten piškot dal radši fakt MNĚ :-)

Mila_cik
31. 01. 2006
Dát tip
no ja nevím jestli máš pejska, er to jako příklad..:-)) sacco: :-)) taky myslím..

gab_1
31. 01. 2006
Dát tip
...sousedovic čokla otrávím i s majitelem:-)))) ...dřív než mě jeden z nich pokouše...:-)))

Mila_cik
31. 01. 2006
Dát tip
ale prosím tě, snad by si nebyl tak krutý..:-) já zvížátka miluju...nedokázala bych jim ublížit, když ovšem nepočítám komáry a mouchy..:-))

gab_1
31. 01. 2006
Dát tip
...zase jsi mě ukecala... dobře, otrávím jen souseda, toho škoda nebude!!!!:-))))

Mila_cik
31. 01. 2006
Dát tip
no to už musíš vědět ty..:-))) do toho ti mluvit nemůžu

podezdívka
30. 01. 2006
Dát tip
krása *t

sacco
30. 01. 2006
Dát tip
jo, tak ty jsi nemohla v nosi psát, jo? nu dobrá, to je asi překlep. já bych sice asi napsal Mrazík než Mrázík. ale budiž, jsi autorka.

gab_1
30. 01. 2006
Dát tip
...no jo, všichni jsme si všimli, ale rejpal sacco si musel rejpnout!!!:-))) Myslím, že si nezaslouží žádnou buchtu, natož bábovku!!!:-))) Co myslíš Milá_čku!!!:-)) ...a ještě navíc si nemohla v NOSI psát - to Tě opravil ten pravej :-))) Mně se nosem taky blbě píše!!!:-))) Hlavně v noci!!!:-)))

Mila_cik
30. 01. 2006
Dát tip
podezdívka: děkuju.. sacco: hehe no spíš spát, přiznávám..:-))) díoy gabe: já bych mu dala aspoň drobečky, aby nestrádal..:-)) :-)))))))

gab_1
30. 01. 2006
Dát tip
...Ty seš moc hodná...rejpe a ještě dostane drobečky???...tak jedině, co Ti spadne na zem!!:-))) ...vaší řeči přestávám rozumět!! dioy???:-)))

Mila_cik
30. 01. 2006
Dát tip
nejsem hodná....:-)) ale fuj, ty určitě dřív sežere tvůj pejsek,..

gab_1
30. 01. 2006
Dát tip
...jakej pejsek???:-)))

zelva
28. 01. 2006
Dát tip
...tip

Mila_cik
28. 01. 2006
Dát tip
díky

gab_1
28. 01. 2006
Dát tip
...stejné téma...stejná kritika jako u Paní Zim...t* ...princezno, Ty chceš být lepší než král, viď???:o))))

Mila_cik
28. 01. 2006
Dát tip
ne nechci být lepší, jen sem v nooci nemohla psát a tohle ze mě vypadlo, tak sem to sepsala na papír a ráno dala sem... to je vše..ani se mi nijak extrémně moc nelíbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru