Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POLITIKA

30. 01. 2006
0
1
2078
Autor
čína

zajímalo by mě jakou politickou stranu by jste za součastné situace v červnových volbách zvolili.pokud máte dojem, že mi do toho nic není (což je pravda) tak to prosím nezdůrazňujte.jsem si toho vědom.
děkuji za reakce.

1 názor

čína
30. 03. 2006
Dát tip
JO. ŽIJME PRO DŮCHODCE!!

sidonia
01. 02. 2006
Dát tip
komunisti?! no to mi poser nohy teda... se lidi zblaznili uz uplne ne...takovy cerveny kurvy... to snad neni normalni

sidonia
01. 02. 2006
Dát tip
teda mozny sem chtela napsat

I povstala vila statecna, prapor svobody se jala branit spravedlivym hnevem nepratele sprazila nechystam se ji tu hanit v boji nemilostnem vsak svuj prapor poslapala kde ji bude konec? aby nad vydelkem neplakala... ________________________________ fiiiiiiha, jsem basnik!!! :-))

sidonia
01. 02. 2006
Dát tip
co to meles? a proc mi posilas avi.. na ten tvuj,, eh.,. basnicky vytvor???

Jiste, myslel sem si, ze by te to mohlo zajimat... Tak promin, moc se omlouvam, nechtel sem te zdrzovat naprosto zbytecnym avizem....

sidonia
01. 02. 2006
Dát tip
nejde o zdrzovani naprosto zbytecnym avizem, jen sem nechapala proc, chapes?:) ale je to pekny, jasne... akorat na konci mi to evokuje este jeden radek navic, kerej by obsahoval slovo japonec..

me napadlo spis zvonec, japonec je moc originalni - naprosto by to prehlusilo celej zbytek dila :-))

sidonia
01. 02. 2006
Dát tip
jasne, vsichni by padli na prdel co:D

katugiro
01. 02. 2006
Dát tip
o japoncích jen v dobrém! :)

sidonia
01. 02. 2006
Dát tip
at zije multikulturalismus, heh:)

katugiro
01. 02. 2006
Dát tip
to je nějaká nemoc, nebo hodně kulturistů pohromadě?

Mezon
01. 02. 2006
Dát tip
To mě připomíná jeden fórek z devadesátýho: Před volební místností: "Zdar, Franto. Tak koho budeš volit?" "No koho asi? Komunisty." "To je přece jasný. Ale kterou stranu?" (Jo a sorry za avi. Nemáte se motat do takovejch diskuzí.)

sidonia
01. 02. 2006
Dát tip
katu.. neco jako nemoc.. no spis takove neco, o cem se akorat este nevi, jesy je to k necemu, nebo je to moc moc skodlive:) Mezon... jo, tak to je presny:))) za avi dik - tohle aspon k necemu bylo:)

Eidam
01. 02. 2006
Dát tip
jo bylo :)

To zni skoro zavistive... :-))

orbital
31. 01. 2006
Dát tip
volil bych nejmenší zlo... což je těžké rozhodování. poměrně se mi líbí program zelených, hlevně kvůli ekologie. určitě je třeba být ohleduplnější k přírodě. jen záleží na tom, jestli po volbách něčeho dosáhnou. chtělo by rozšířit politické obzory i mimo modré ptáky a červené růže. Mimochodem modří ptáci jsou taky možnost...

Apex
31. 01. 2006
Dát tip
komunistíí voe

jaza
30. 01. 2006
Dát tip
počkej, tohle je literární server a ne spolek odpolední parlamentní kávy....

papouch
30. 01. 2006
Dát tip
dtto

Astalavista
30. 01. 2006
Dát tip
Vím koho bych nevolil, komunisty a ČSSD, páč je to defacto to samý, minimálně v rétorice... a pak už toho na výběr taky moc nezbývá. Tak asi marťany... ale s těma chce Paroubek taky spolupracovat, tak ti fakt nevim:))

StvN
30. 01. 2006
Dát tip
Rozhodně komunisty.

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
volil bych hlas lidu.......

Che_(ops)
30. 01. 2006
Dát tip
Rozhodně komunisty.

G_B_Show
30. 01. 2006
Dát tip
Rozhodně populisty.

Che_(ops)
30. 01. 2006
Dát tip
G_B_Show: To bych rekl!

Che_(ops)
30. 01. 2006
Dát tip
:-)))

G_B_Show
30. 01. 2006
Dát tip
ale to byla narážka na tebe.. :-) žlutá žlutá ! (vážná kritika)

Che_(ops)
30. 01. 2006
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KDYBY NE TAK BY TO DAVALO VETSI SMYL.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (velmi, velmi, ale opravdu velmi vazna kritika :-)))))))) )

katugiro
30. 01. 2006
Dát tip
Rozhodně komunisty.

pozorovatel
30. 01. 2006
Dát tip
Rozhodně kopulisty.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru