Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty prodejná kurvo...

Výběr: Kid_A, rebecca13
01. 02. 2006
4
0
1532
Autor
Geez

Ty prodejná kurvo. Není to tak dlouho, co jsi zmizela. Skoro beze slov a já ani nevěděl proč. A teď jsi tu zase. Zase se na mě chceš přisát a ukrást mi všechno co mám? Srazila's mě na kolena a než jsem se zase zvedl, trvalo to dlouho. Vlastně se to ještě nepovedlo úplně a teď jsi zase tady? Pořád si něco z tebe nosím v sobě, vzpomínky vrytý do kůže i do mozku zůstanou na vždycky a nikdo mi je nevymaže, i kdybych chtěl. A jsou tu právě proto, kdybyses tu objevila znova. Abych neudělal tu samou chybu, jako už tolikrát. A teď je to tu znova a ty na mě upíráš svoje oči, jsi celá promáčená a zničená, jako vždycky když klepeš na moje dveře. Ty víš, že tě mám moc rád na to, abych tě nechal takhle, že si pořád myslím, že jsi se změnila. Že sis konečně uvědomila, co je pro tebe lepší. Ale tentokrát už ne, radši tu chcípnu v koutě sám, než abych tě nechal zase jednoho rána utýct se vším, co bylo moje, s úsměvem na rtech. Právě naopak, jako je to teď. Nenávidím tě a stejně se mi podlamujou kolena, kdykoli se přiblížíš. Nenávist a láska k sobě mají zatraceně blízko. Zase mi sedneš na klín a slzy ti potečou, já tě budu utěšovat a ty se usměješ. A pak zmizíš. Už mě přece nepotřebuješ...už mě nikdo nepotřebuje. Vypláčeš se a bude ti dobře...tak pojď dál, venku je zima...
sidonia
03. 02. 2006
Dát tip
nedocetla, pardoon

Pisces
01. 02. 2006
Dát tip
Dobře napsaný, plný emocí. t*/

Eileen
01. 02. 2006
Dát tip
bez ty posledni vety by se mi to nelibilo

osobní zkušenost? :-)

Geez
01. 02. 2006
Dát tip
Víceméně. Několik, ktery se tak nejak spletly dohromady

ceder_john
01. 02. 2006
Dát tip
kecy kecy kecy

lighthouse
01. 02. 2006
Dát tip
no abych nekopírovala výše zmíněný tak si to vyjádřim po svym bla bla bla děfko...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru