Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Matka

01. 02. 2006
2
0
1005
Autor
Arristo

díky turandote za tvý rady beru si je k srdci....

Voda v jiném stavu........


Arristo
13. 08. 2006
Dát tip
no né tak úplně , ale je to lepší a podobnější odpověď než RUM

Rabb
13. 08. 2006
Dát tip
Pára??

Arristo
15. 02. 2006
Dát tip
jaza:no pokud to má bejt odpověď tak ses netrefil(a)

jaza
13. 02. 2006
Dát tip
RUM

Semeno
08. 02. 2006
Dát tip
hahaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha Michalo, to je dobrý,.. Terko,.. nenech se tahat takhle za nos, vona je to mrcha prohnaná :O)))))))))) *sem

turandot
08. 02. 2006
Dát tip
dofrasa toho sem si ani nevšimla, sem schizofrenik a rozpoadám se ale ve vašich situacích checheche terezko, nojódykjó samozřejmě, že mě znáš semeno: to si eště properem (výhružně)

Arristo
08. 02. 2006
Dát tip
holky nehádejte se ....tobě míšo klidně na ty cigára něco pěknýho napíšu ,ale to nová verze perverze to by se dalo uvést jako anti reklama na cigára žeo......a tobě semínko děkuji za varování PS:dovolte aby sem se taky ďábelsky zasmála ,,mueheheahaha" děkuji :0)

Arristo
05. 02. 2006
Dát tip
z osminy větrová:tak moment kdo si?protože tenhle slogan zná jen pár lidí a všechny znám...........

turandot
04. 02. 2006
Dát tip
checheche

Arristo
04. 02. 2006
Dát tip
nojo jen je škoda že ostatní k tomu neznaj tu hystorku....

nesmutni, holka, historky sou jenom vomáčky zas bych chtěla mít na cigárech: nová verze perverze!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru