Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okem sluhy

02. 09. 1999
1
0
1436
Autor
Count

Vysoko na hradní věži, osamělý stojí muž. Dohlédnu naň ztěží, zda žije, či je mrtvý už. Jeho výraz vlčí, kalí oči laně. Zarytě stále mlčí, prázdné jsou jeho dlaně. Ty ruce, ve kterých svíral tělo ženy, přitom se kochal vůní jejich vlasů. Cítí, jako by mu byly urtženy, již nikdy neuvědomí si její krásu. I mysl, ta co myšlenky teď jeho chová, chřadne, jako růže bez světla. Již nikdy, nepřijde ta láska znova, proč ? ptá se, proč ze světa mu odešla. Náhle křik, on odráží se od zábradlí, roztáhne paže, coby křídla ptáků. A padá dolů, tam co jiní nedopadli, tam, kde čeká na něj polštář z mraků. A já vidím, on stoupá k výškám, menší a menší zdá se být. Tak šťastný, i když letí nikam, teď však já jen, musím jeho tělo odklidit.
kačka
10. 10. 1999
Dát tip
Souhlas s Azalinem, zajímavý end.

zkumavinka
27. 09. 1999
Dát tip
azalin: jiste... ale tvoje otazka se mi nelibi ani trochu...

AZALIN
26. 09. 1999
Dát tip
ZKUMAVINKA: A libilo by se ti to stejne aji kdyby to napsal nekdo jinej? ;-)

Bibša
07. 09. 1999
Dát tip
Kdyby to bylo v rýmech, Counte, nebylo by to ono, takhle je to opravdu veliký. Dovedu si představit, že bys tímhle stylem napsal celý jeho příběh ... měl bys na to dost slov?

Nejsem jako Merle, já Tě už dávno čtu...

Merle
06. 09. 1999
Dát tip
I já se zastat rýmů musím (jen tu a tam poopravit - a to spíš rytmyku než "znělost" [jestli je takovej termín]). Jinak dodávám: dost dobrý
PS: začnu tě číst

Datin
06. 09. 1999
Dát tip
Opet super... A rymy jsou super... Napsat neco volne bez rymu neni tak narocne jako najit slovo, ktery vystihne vyznam a zaroven se bude rymovat...

slavek
06. 09. 1999
Dát tip
líbí.. moc pěkné.

Špuntík
03. 09. 1999
Dát tip
no Azalin to vystich, fakt...ale jinak me nesmirne uvnitr tesi, protoze se mi libi zaver...

zkumavinka
03. 09. 1999
Dát tip
a me se to libi cely... i s tim rymovanim, abyste vedeli... :-) a libi se mi to moc... :-))

AZALIN
02. 09. 1999
Dát tip
Hmmm... ja myslim, ze to trosku trpi tim rymovanim.. kdyby to bylo ve volnym versi, tak by to mohlo mit podle me vetsi silu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru