Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KDyž neumíte psát

02. 02. 2006
2
1
1700

bléééééééééééééééééé ........................ TAk co, neodradil vás náhodou můj duchaplný prolog?

Když neumíte psát:

-asi by jste nic neměli publikovat

 

-neukazujte svádíla odborníkům

 

-nedávejte svá díla na úúúúúúúúúžesné servery

 

-raději zapomeňte psát a naučte se morzeovku

 

/-./.-/..-/-.-./-/.//..././/--/.-../..-/...-/../-//./.../-/.-../..//-././..-/--/../.---/-/.//.-/.---/..//--/.-../..-/...-/../-//--/.-../..-/...-/

/-/.//.---/./-../-./---/.../.-../---/...-/-././

 

/.---/./-.//-.-/.-/--/.-/.-./.-/-../..//

 

/-././/-.-/.-/--/.-/.-./.-/-../..//, /-././/--/.-../..-/...-/../-//

 

/-././-.../..-/.-../-/.//

/.-/

/-././-.../..-/..-/-/.///


1 názor

To jo a veliiikýýýýýýýýýýýýýýý... Hele to je tak-všichni jsme blázni, ale jenom někdo si to přizná. Tak zdáááááááááááááááár a hezký deeeeeeeeeeeeeen S vřelým pozdravem (teď již důstojně) Černá vdova

Martinka_M
18. 03. 2006
Dát tip
Vy ste bláááázniiii:oP

guy: /.-/..../.-/// /.-/.-.././/-/---//.---/.//.--./---/-/..-./..-/-.-/// ;) /.---/.-//--../.-/-../-./-.--//.--./.-./---/--./.-./.-/--//-././.--./---/..-/--../../...-/.-/--///!!! /-/---//-.../-.--//-.../-.--/.-../---//.--./---/-..//--/---/..-//..-/.-./---/...-/./-./// /.--./.-./---/-.-.//..././/-/.-/-.-//--/.-/.-../---//.-../../-../..//..-/-.-./..//--/---/.-./--.././---/...-/-.-/..-/// /...//.--./---/--../-../.-./.-/...-/./--//-.-././.-./-./.-//...-/-../---/...-/.-//-/.-./..-/----/.-../../-.-./..//--../.-//--/---/.-./--.././---/...-/-.-/..-/// ;)

guy
05. 02. 2006
Dát tip
---/--/·-··/---/··-/···-/·-/--//···/·/--··--//·---/·-//--/---/·-·/···/·/---/···-/-·-/··-//··-/--··//···/-·-/---/·-·/---//--··/·-/·--·/---/--/-·/·/·-··/--··--//·--·/---/··-/--··/··/···-/·-/--//-·/·-//-·/··//·--·/·-·/·/-·-/·-··/·-/-··/·-/-·-·/--··--//-·-/-/·/·-·/·/·---//--/··//-/-·--//----/-·--/-···/-·--//--··/---/-···/·-·/·-/--··/··/·-··/// ··-/--··/-·/·-/···-/·-/--/--··--//--··/·//·-·/·-/-·/--·/·/·-·//--··/-·/··//·-··/·/·--·/·//-·/·/--··//···/-·-/·-/··-/-//-·/·/-···/---//·---/··-/-·/·-/-·-/--··--//·-/·-··/·//·---/·-//-·/·/-···/-·--/·-··//·-/-·/··//··-//·---/·/-··/-·/·/----/--··--//·---/·-//-···/-·--/·-··//·---/·/···/-/·//·--·/---/-·-·/-/··/···-/·/·---//·--·/··/---/-·/-·--/·-·/·-·-·- :-)

guy: /.---/./.../-/.-../..//.../..//-/---//-././.--./---/----/---/.--./../.-..//,/----/-.--/-.../-.--//.---/.../---/..-//-/.-/--//.../----/...-/.-/.-../-././// /.---/./.../-/.-../..//-././-.-/-../---//-././..-/--/..//--/.-../..-/...-/../-//,/-././..-/--/..//.-/-./..//.--./.../.-/-//!!! /.-//.---/../-./.-/-.-//.---/..././--//--/---/.-./--.././---/...-/-.-/..-//-../---/-.-././.-../.-//-.-./.-/.../-/---//.--./---/..-/--../../...-/.-/.-../.-/// /-/---//.--./.-./..//.-./..-/--../-./-.--/----//..../.-./.-/----///, /-/.-/-.-/--.././/--/.//...-/./.-../../-.-././/.-./---/--../..../---/.-./.-../../.-../---//-/...-/.//--/-.--/.-../-././/..-/.--./---/--../---/.-./-././-./..//!!!!!!!!! /.-/.-.././/.---/.//-/..//---/-../.--./..-/.../-/./-./---//.--./.-./---//-/...-/---/..-//-././...-/./-../---/--/---/.../-/// PS:/-/...-/..-/.---//-.-/---/-././-.-.//...-/./-/-.--//..././/--../-./.-/-.-./..//-/.-/-.-/-/---//.--./.-././-../.--./---/-.-/.-../.-/-../.-/--/--..--// /--/..-/.---//-/.-././--/..//-.-./.-/.-./-.-/.-/--/../// PSS:/-/---//-.../..-/-.././...//.-/.../..//.../-.-/.-/..-/-/../-.-//=) /-./../-.-.//.--./.-./---/-/..//-./../--//-././--/.-/--//,/.-/.-.././/.---/.//-/---//-/.-/-.-/---/...-/-.--//---/-../...-/./-.-/-.--//-.../---/.---/// /.---/..././--//.-./.-/-./--././.-.//.-//--../-./..//-/---//.-../../.--.//-././--..//.../-.-/.-/..-/-//-.-./..//.---/..-/-./.-/-.-//.-/-/-..////.........

...dobra rada nad zlato...usmev... ..asi zacnem... ..a tip.-..

Eidam
02. 02. 2006
Dát tip
a praporková abeceda taky není k zahození :)) *

Petrusha
02. 02. 2006
Dát tip
ani dymové signály ))

guy
02. 02. 2006
Dát tip
--/·-/···//-/·-/--//·--·/·-/·-·//----/-·--/-···/--··--//·-/·-··/·//-·-/-··/-·--/--··//-/---//-···/··-/-··/·/···//----/···-/··/·-··/··//-/·-·/·/-·/---/···-/·-/-/--··--//-/·-/-·-//·---/·//-·-·/·-/···/·/--//·--·/·-·/·/···/-/·-/-·/·/···//-··/·/·-··/·-/-

lighthouse
02. 02. 2006
Dát tip
když jsem zjistila že neumim psát udělala jsem to co radíš. asi je to chytrý :-D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru