Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* * *

02. 02. 2006
6
1
2347

(zkoušela jsem zase jednou napsat něco rýmovaného... jak moc se mi to ne-povedlo?) Hlavu mám plnou víl a přitom ve vlasech zamotaný trní…

 

Bludička bledá

střevíček hledá

ztracený v trní

 

Nezoufej, vílo!

Sladce se žilo

s ladností srní

 

Však život není

med   Co se změní

když slzy -

 

 

 


1 názor

Fidler
20. 02. 2007
Dát tip
mám raději volné verše..tohle,nějak mě to nezasahlo..prošlo to mnou bez hlubšího zásahu a zamyšlení..i po druhém přečtení..

Rad_o)))
25. 05. 2006
Dát tip
Čokoládovou už jsem taky dlouho nečetl a byla to chyba :oDDD ... * Tink :o)))

assez
11. 02. 2006
Dát tip
mi se to libi...akorat ten konec bych nepochopila,tak jak je myslen,kdyby jsi ho nevysvetlila..

Děkuju...

Radža
05. 02. 2006
Dát tip
To ty jsi ta víla a život je tvým ostružiním a básně jsou jeho listy a květy, nemýlím se?

Díky.

Rézinka
04. 02. 2006
Dát tip
Něžné..ale stejně víc se mi líbí Tvoje volnoveršování a povídání s hlevou v oblacích..tady jsem nestihla tak nějak ulítnout no... :)

Rézinka
04. 02. 2006
Dát tip
Joj...už jsem degenerovaná a píšu všude důvěrně velký "T"...berte mě s rezervou...hihi!:)

Silvita
03. 02. 2006
Dát tip
úsměv víc momentálně sdělit neumím

Děkuju Víla... jasně, některý slova už docela zavání klišé, ale... jak je napsáno prologu, víl mám plnou hlavu, takže momentálně... :)

megachaos
03. 02. 2006
Dát tip
celkom pekné... trochu mi to narušilo akurát "však život není med" ... čo ja viem...

Dík

lighthouse
03. 02. 2006
Dát tip
jo já zas duší a hvězd a nikdy se jich asi nezbavim :)

Nickyx
03. 02. 2006
Dát tip
:))) *

romale
03. 02. 2006
Dát tip
Tak jednoduše pro radost... ale mi to taky nesedlo... i když jinak mám některé rýmované rád...

No, dík :)

:-D hoď si korunou :))) ď. :)

komedie
02. 02. 2006
Dát tip
mi to přijde takový nějaký unylý...mam pocit,že je to skok zpátky...ta tvorba před tím mě nebrala,ale byla lepší....zůstaň radši u ní :-)

Dobře :) Díky.

Amanda
02. 02. 2006
Dát tip
jooo to me zaujalo...

lighthouse
02. 02. 2006
Dát tip
co takhle zkusit hledat méně používaný slova? dneska tak pátá víla, ne kterou jsem narazila..teda ne že bych víly neměla ráda :-)

Ninkwen
02. 02. 2006
Dát tip
a co když je to přesně to, co chce napsat...víla... mi tady někdo vyčítal, že jsem použila slovo anděl...ale to bylo přesně to, co jsem chtěla sdělit, to slovo tam není samoúčelně, že nějak vypadá, ale pro svůj význam...co se dá dělat, když za tímto vidíte klišé

Eva_S
02. 02. 2006
Dát tip
ladností srní.... "bludička bledá tu prostorem pluje bledá a nevinná dívenka z duhy hledá a hledá kdo ji pomiluje červený slunce co na zem si kleklo...." petr novák sem si vzpomněla....:))

Eidam
02. 02. 2006
Dát tip
čokino.... pjekný je to :))***

Pisces
02. 02. 2006
Dát tip
joho mně se to líbí je v tom neskutečná něha, příjemně hladí v tomhle hnusným světě a kapka smutku t*

zdjr1976
02. 02. 2006
Dát tip
když slzy .... co?

Díky zdrj: to je schválně takové neukončené... někdo k bludičce mluví (kurzíva) a potom se zarazí.. bludička ho zláká světýlkem...

Jo, díky :) Volný verše píšu radši... tohle je jen takovej pokus :)

jaza
02. 02. 2006
Dát tip
typický příklad toho že když zvolíte vhodnou farbu písma,, změní to báseň...

Teď nevím, jestli je to myšleno jako že to je špatně nebo ne? :)

jaza
02. 02. 2006
Dát tip
rozhodně dobře... z toho ale vyplívá že se mi to nelíbí.... ajetovenku ta úprava je ale stejně hezká*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru