Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kvůli Tobě

22. 02. 2001
1
0
1587
Autor
Eowyn

Máš vše ve své moci...

Kvůli Tobě pláče nebe, kvůli Tobě zuří vítr, kvůli Tobě smutná je i vrba, kvůli Tobě mrzne vzduch. Kvůli Tobě temný je Svět...
Pjopej
30. 04. 2001
Dát tip
Myslím že je to trochu jinak. V jedné knize se píše: Jednej dle hlasu svého srdce, ale nezapomínej že jsme v poušti. Když muži bojují ,i Duše světa cítí řev bitev a nikdo neunikne důsledkům toho, co se děje pod sluncem. Myslím že existuje něco jako "Kolektivní vědomí" a že my jsme jeho nepoměrnou částí. Pak máme možnost toto vědomí ovlivnit.(avšak naše zájmy se kříží) Je však pravda, že vše ze vším souvisí.

Menahen
02. 03. 2001
Dát tip
trés cool

Faramiris
01. 03. 2001
Dát tip
mno.. my uz si to rekly, ze ano.. temni pulelfove svet temny mit budou snad vzdy.. lec pravdou zda se, ze diky nim nesmi smutnit jini.. koukam, ze si libujes v kratkych formach.. mas mou plnou podporu :)

hezké :)

Dvoukvitek
28. 02. 2001
Dát tip
Až teď v tom nacházím něco co mě oslovuje... Možná něco cos ani původně nezamýšlela...

Mara
25. 02. 2001
Dát tip
Ale je to můj čistě subjektivní názor!

Skleboun
24. 02. 2001
Dát tip
pekny, jen by to melo byt delsi... Ale ma to v sobe jakousi udernost, ktera se mi libi (hlavne vrs "kvuli tobe mrzne vzduch"! to je drsny! :o))

Mara
24. 02. 2001
Dát tip
Já nevím, nechci ti to kritizovat, ale na mne to nějak nepůsobí. Asi se do toho nedokážu vcítit.

Katerina
23. 02. 2001
Dát tip
vsichni koukame pres sve vlastni bryle, jednou maji skla ruzova, jindy spis sediva... *

Eowyn
22. 02. 2001
Dát tip
Myslela jsem to tak, že podle nálad člověka se mění i příroda, počasí, svět... vite jak to myslím, ne??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru