Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sladká bolest

04. 09. 1999
0
0
1071
Autor
Count

Opravdu je na světě pár věcí, kvůli kterým se chce krvácet. I když si to někdy ani nepřipouštíme.

V očích mých plane nekonečná zář a ústa má, coby zlatý důl. Pěji písně na tvou krásu, má paní, ty, které dychtím spatřit jasnou tvář, ty, které nasadil jsem svatozář. Královno mého života, hvězdo mého bytí. Jsi síla co od země mne odpoutá, jsi světlo co na cestu mou mi svítí. Vidím tě, však prazdné důlky místo očí mám. Slyším tě, však každý boltec u hlavy odřezán. Cítím tě, však každý prst od ruky odsekán. Miluji tě, však nejeden hřeb do hlavy zatloukán. Trpím, na mučidlech lásky, umírám pro své city, ale ještě víc přeji si býti zraňován. "Bolesti ! Přijď !" A víc, víc mne týrej. Ať vím že žiji, Ať vím že miluji.
Bibša
22. 10. 1999
Dát tip
"A víc, víc mne týrej.
Ať vím že žiji,
Ať vím že miluji."
Jde se snad obětovat víc?

Naja
19. 10. 1999
Dát tip
Dle tve basne eivdentne ziji a miluji. Jen tu bolest necitim nejak sladce .........

kačka
10. 10. 1999
Dát tip
Nejčastěji krvácíme z lásky, tobě to docela jde, jen některé obraty jsou mi povědomé...asi proto, že téma trpitelství je obecně rozšířený pojem.

Merle
06. 09. 1999
Dát tip
Tvoje "ústa má, coby zlatý důl" ve mě vyvolaly neotbytnou představu, milostnou poezii píšícího, starýho seschlýho dědy s kompletním zlatým chrupem :-)))

zkumavinka
06. 09. 1999
Dát tip
rada bych napsala neco pekneho... jenze jakou by to melo vahu, gdyz sem predpojata... ale ty vis... :-)))))

Count
06. 09. 1999
Dát tip
Merle - představa je to zajímavá, já spíš měl na mysli Jana Zlatoústého, coby symbol krasomluvy.

slavek
06. 09. 1999
Dát tip
pěj píseň o její kráse,
moc hezky se poslouchá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru