Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouzelná vločka

Výběr: Rabb
23. 02. 2001
10
0
5199
Autor
Amanda

Jen taková spontální vzpominka jedne dlouhe noci...

Kouzelná vločka Je Štědrý večer. Celý byt naplňuje hořká vůně pomeranče z vonné lampičky, jejíž plamínek jen mihotavě prosvěcuje celou místnost spolu s bíle zářícím stromečkem. Sedíme mlčky vedle sebe, držíme se za ruce a oba v sobě necháváme doznít to kouzlo uplynulých pár hodin. Pod tíhou všech těch krásných dojmů na mě najednou doléhá únava, malátně vstanu a zamířím do koupelny. Teče už jen vlažná, spíš studená voda, pročež si teprve teď uvědomím, že je po půlnoci. Každá kapka dopadající na mé tělo vyvolá vzrušivě chladivou reakci. Jen tak ledabyle se utřu, hodím na sebe volné triko a nemůžu se dočkat teplé postýlky. Rychle vklouznu pod peřinu a otevřu svou oblíbenou knížku, z níž na mě vypadne dětské přáníčko s malou modrou sněhovou vločkou na titulní straně. Odložím knihu a zadívám se na kresbu, zavřu oči a najednou uslyším tvé kroky… Najednou se vločka stává skutečnou. Padá na moje rameno, opět cítím ten mrazivě vzrušivý pocit, jde dál přes klíční kost na ňadra a všude zanechává kousek sebe v podobě mokré stopy, kterou ty lehce mapuješ něžnými doteky prstů, pokračuje centimetr po centimetru až k palci u nohy, kde se rozpouští docela. Tvé doteky prokládané letmými polibky, krásně hřejí. Přidám se k tobě. Vzájemně slepecky mapujeme křivky těl jeden druhého a napětí zvolna prostupuje každým atomem. Prudce se obejmeme, vášnivě a nedočkavě políbíme. Napětí dosahuje astronomických výšin, někam za hranice myšlenek, reality, zkratka maxima. Dlouho utajovaná touha se naplňuje, splýváme v jednu duši, jedno tělo… Dostavuje se vlna příjemného uvolnění. Ležíme vedle sebe a mlčky vychutnáváme blízkost a ještě pevnější spojení mezi námi dvěma. Usínám ve tvém objetí s pocitem absolutního bezpečí a jedinečnosti…
Fil
18. 06. 2006
Dát tip
nemohu než souhlasti s pochvalami co již zde zazněly, ale proč kategorie pohádka?

Rabb
15. 01. 2006
Dát tip
Jsem teprve uprostřed a už vím, že dílko odemne dostane T!P i Výběr Hezky se to čte.. člověka to uklidní ..přestane totiž při četbě tohoto dílka myslet na špatné věci..

Eva_S
05. 01. 2006
Dát tip
ze začátku sem čekala že to bude o něčom jinym....:)) fajn napsaný, dobře plyne, vyvolává představu....

johanne
26. 03. 2004
Dát tip
kouzelný, hřejivý a tak vůbec... krásná atmosféra, krásně napsaný, líbí moc moc :)) * btw přimlouvám se taky za změnu "atomu" na něco, co by do dílka víc zapadlo, atom je... no prostě fyzika mezi námi :p

ganelon
14. 10. 2002
Dát tip
Cakal som nieco pre deti. Ale som sa sekol :)

mu
07. 10. 2002
Dát tip
Spojení bývá o svátcích opravdu pevné,...fiktivní příběh?

Jeanette
17. 07. 2002
Dát tip
TEÉÉÉDA!!!!!!!!:))To je moc krásný! Ta souhra sněhové vločky a hřejivého pocitu je nádherná....no jo, Vánoce:) Pocity nádherňoučké (jako bych tam byla...no jo, ale dělat křena?:)) J.

Nio
16. 07. 2002
Dát tip
.......vločka v bílém sněhu taje sama ničím není spolu s dalšími stanou se lavinou zakryjí svět peřinou nechť je tvá vločka tou kterou se ta lavina spustí a zavalí tvé srdce mrazivou láskou...........

Houbatec
01. 07. 2002
Dát tip
Tolik citu a něhy a přitom v příjemné zkratce. Méně opravdu někdy znamená více! Mě to chytlo za srdce.... TIP*** jak Brno

Norek
18. 06. 2002
Dát tip
pěkně napsaný

JMArtan
10. 06. 2002
Dát tip
Je to vážně pěkný. Kolik emocí je v tom vyjádřeno a to jenom na pár řádkách. Smekám!

Šmudlinka
20. 05. 2002
Dát tip
Š+S : Ach jo, my tu tak sedíme a jen myslíme na to co bude a bylo a je...je to moc krásné...Už ať je středa....!!! tip*

Choba
19. 05. 2002
Dát tip
opravdu hezky, pri cteni jsou primo videt ty padajici vlocky

Induan
24. 04. 2002
Dát tip
Něžný a hezký.. Moc se mi to líbilo :)

Dabi
09. 03. 2002
Dát tip
Pěkně napsané :) Můj t*

Sybyla
02. 03. 2002
Dát tip
lehce se ztotožňím s tím co už napsali ostatní, jediná věc, která mě v pohádce kopla bylo slovo atom, které bych nahradila něčím heboučkým, atom je slovo nehmatatelné, studené, fyzikální, těžko k němu někdy získám náklonnost

Noooo....clovek hned dostane chut na sex!!!!! Ty bys mela uvadet pericko!!! Ale z literniho hlediska? Ale jo....pekny!

duff
21. 12. 2001
Dát tip
mazlivě hřejivé _ _ dobrou noc o

cup_of_tea
21. 12. 2001
Dát tip
Je to moc hezky napsany... ***

Magnum
03. 12. 2001
Dát tip
Tak tohle je vážně hezounký a procítěný:-))))

Krel
11. 07. 2001
Dát tip
krásné...

Amanda
12. 04. 2001
Dát tip
Diky taky to byla pohadka... treba na dobrou noc :)))

šalamounek
11. 04. 2001
Dát tip
amando, tohle by bylo krásné poslouchat, když jsem utahaný v peřince

zní to jako meditace

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru