Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zimní ráno

24. 02. 2001
1
0
1964
Autor
Wolfling

Je ticho, v kraji vládne mráz krajina v sněhu oděná do zimy přišlo ráno zas obloha šedě zčeřená Je šedé ráno, tichý svět volala práce abych vstal a pod nohama křupal led na nebi havran krákoral Jsem rád, že jsem dnes musel vstát ten kdo to zažil uvěří kostelní na mši majestát se s zimním ránem neměří.
Correggio
28. 04. 2001
Dát tip
ten, gdo to zažil, ověři pohledę záři do věži Královsky verše ! Tip

Correggio
28. 04. 2001
Dát tip
ten, gdo to zažil, ověři pohledę záři do věži Královsky verše ! Tip

Kovi
22. 04. 2001
Dát tip
hezky se to čte.. moc hezky... ale v hlavě nezůstane...

Wolfling
28. 03. 2001
Dát tip
No jo pořád. Já prostě nejsem typ na přírodní lyriku :-), ale to konkrétní ráno mě tak zaujalo, že jsem ho zkoušel zvěčnit. Já se polepším (asi nejspíš zůstanu u jiného stylu :-) )

Silly
28. 03. 2001
Dát tip
já myslím, že se ráno bylo zvěčněno. mou kritiku jsi možná špatně vyložil, není negativní, ani v nejmenším... za aúúú je smajlík, což znamená "to je moje..." a "rýmy" jsou protinázor k ruby. přeju Ti ještě hodně takovýchto krásných rán.... S. :-)

Silly
27. 03. 2001
Dát tip
ticho v kraji.... aúúúú :-)) nevím, jestli rýmy jsou otřepaný, ale obrazy v nich jsou...... zvlášť v těch prvních dvou slokách..... děkuji za připomenutí těch skutečných, které se vrátí až zase...

Wolfling
10. 03. 2001
Dát tip
Janis: To jsem tedy skoro pochopil. Dokážu si z toho vybrat negativní hodnocení, ale to je tak všechno.

Janis
01. 03. 2001
Dát tip
aůůůůůůůůůůůůů:-( tak já zasejc pádím pryč!

ruby
24. 02. 2001
Dát tip
teda nektery rymy jsou hoooodne otrepany...mraz /zas.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru