Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zloděj

08. 02. 2006
1
0
1261
Autor
Carloss

Pro............ona ví..........

Zloděj

Ukradl jsem něhu lehounce našlapujících špiček prstů sněhových baletek...
...tanečnic neobyčejně nádherného večera...kdy stébla trávy tančila po nekonečné pláni...ukradl jsem červeň vlčího máku v intervalech polní krajinky...kde milovat znamenalo držet jazyk za zuby a naslouchat zpěvům noci...uloupil jsem vůni nevšedních začátků a nečekaných konců...moři jeho neskutečnou svobodu a nekonečnost...mesíci všechny jeho hvězdy...i jejich třpyt, který jsem si poté dopřával v soukromí svého pokoje...ukradl jsem i poslední verš pařížské kavárny...poslední houslový klíč jarního dne...před tím než ohluchl...uloupil jsem i sebevrahovi jeho smrt...stal jsem se bláznem...natrhal květy...to pro tebe moje lásko se střípky v očích,které tančí v mém srdci...
Eva_S
10. 02. 2006
Dát tip
takový moc nemam ráda....:((

Carolyn
09. 02. 2006
Dát tip
achjo, kéž by někdo tak kradl pro mě... ((: mám dnes tak melancholickou náladu, že si tip neodpustím

Carloss
09. 02. 2006
Dát tip
čorka?od koho?...nechápu...

Andreika
09. 02. 2006
Dát tip
konec je na mě moc sladkej.. taky jsem snad čekala něco víc jináč pěkné.. akorát bych to rozčlenila...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru