Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PIXELIZACE

09. 02. 2006
4
0
3448
Autor
zefan

Každá barva je mi veršem v konečné básni....

Jsou zde tři barvy tudíž - smíšené verše...









nonamebeast
14. 02. 2006
Dát tip
pčřipomíná mi to tak lehce jednu Optickou báseň jednoho Mana Raye, šíleného "dadaisty fotografa" s geniálí myšlenkou....ale, nápad se vždycky cení, člověk si ale moc nepočte... než jsem sem šla,, uvažovala jse, jestli pude o pixely nebo o Pixies, tak teď vím:)

zefan
13. 02. 2006
Dát tip
To se stane na takové nesmysly se rychle zapomíná, ale ty musíš pomalu žhavit a vzpomínat, čas běží rychle a musíš být lespí než oni....

ZMOK
12. 02. 2006
Dát tip
pro Eidam Nádherně ztvárněná matice, kopíruju. :-)

jakopes
12. 02. 2006
Dát tip
zefan: no já už nevím... :)

Ty jo...to je pecka!!! Líbí - t* za prolog.

Oldjerry
11. 02. 2006
Dát tip
Ano, ten prolog se mi líbí...

jakopes
11. 02. 2006
Dát tip
uděláš kromě RGB i třeba něco v trinitronu nebo deltě?? :)))

zefan
11. 02. 2006
Dát tip
Toto je trinitron:-))

Petrusha
09. 02. 2006
Dát tip
tu sa vážne uživí hociaká farbitosť kašlem na to a idem si kúpiť paletu a olejovky

zefan
09. 02. 2006
Dát tip
Toto napadlo už mou přitelkyni, vytvořit server kde by mohli studenti nebo kdokoliv kdo se věnuje umění prezentovat veřejnosti své práce k posouzení...

Petrusha
09. 02. 2006
Dát tip
ja som nemyslela nič elektornické, ale klasickú zmes na riadne zafľakatenie samej seba Elektronická forma je len prudký servis, tj. pojítko medzi začiatkom a hrou, pričom hra niekedy vôbec nemusí prísť

Háber
09. 02. 2006
Dát tip
...inak ale to je pravda, lebo farebné spektrum kopíruje hudobné spektrum, teda ako zvuk, teda svetlo a energia v jednej notovej stupnici, takže aj toto môže byť báseň, alebo inak, toto je báseň, lebo je to tok energie, a tak ako my tečieme, tečú aj iní, nuž teč, človeče, boží....

Eidam
09. 02. 2006
Dát tip

Veronika11v
09. 02. 2006
Dát tip
toto tvoje dielko mi pripomína jednu látku.. z ktorej sa ešte kedysi dávno vyrábali trenírky:)))))))))))))) a preto T:)))))))))))))

zefan
09. 02. 2006
Dát tip
Tak to bylo vážně hezké:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru