Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co as je v žití lepší

06. 09. 1999
0
0
1379
Autor
Hannah

Co as je v žití lepší? Jistota či sladké tápání? Kdy jedno druhé předčí? Co spánek nám víc zahání? Neznalost budí v lidech sny, křehké touhy i plané naděje. Jistota prodlouží nám dny, posílí nás, i s námi zachvěje. Tápání květiny nosí s sebou a také volnost myšlenek a duhu, hřejivý žár, když dlaně zebou, uprostřed chmur dodá nám vzpruhu. Někdy však topí nás v beznaději přižene vánici uprostřed léta. Pak chcem mít jistotu nejraději, bolestným dnům s ní je navždy prý veta. Ale i jistota mívá svá úskalí: naději náhle nám dokáž vzít, pohasne světlo a temno nás zahalí, hořce pak litujem...Co chtěli jsme mit...?
Saxanka
15. 05. 2000
Dát tip
......... Nádhera

Bibša
06. 09. 1999
Dát tip
Krásná, Hani !!!

Já tedy raději to tápání a nejistotu, kdyby jsi se ptala, ta totiž patří k mládí a mám alespoň pocit, že žiju a něco prožívám. Na jistotu je čas později, až prostě nebude vyhnutí a člověk bude muset být zodpovědný a ustálený.

Hlasuji pro "sladké tápání" !!!

Merle
06. 09. 1999
Dát tip
Sakra Hančo, zbytečně dobrý!
Já hlasuju pro rovnováhu, kterou si představuju asi takhle:
mám jistotu mám, blázním ji a ztrácím, zpátky se však vracím, dál jistotu mám.
Ono totiž, když se někdo každej den bude snažit něco zažít, i ty zážitky mu pak zevšední, a co bylo jednou nový, nikdy víc už nový nebude.

Krytyk
06. 09. 1999
Dát tip
První dvě sloky jsou skvost, následující sloky jen rozmnělňují enervující znepokojení, uchlácholovávají a snad proto má celek působivost pro tu mládež..:-)))

slavek
06. 09. 1999
Dát tip
to se opravdu moc povedlo.
no já jsem si jistý, že v některých věcech jsem dost nejistý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru