Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.

Výběr: oleandr
10. 02. 2006
5
0
1811
Autor
Placidus

Consumatum est..

Až ze šestera svatých směrů

nezbude ani jeden.

Když věčný oheň nebude mít z čeho vzplát.

Až čistá voda se odpaří a rozplyne ve větru.

Když Země nebude a vítr nebude kde vát.

Bytí pozbude jsoucna - nebytí významu.

Né, nebudou ústa pro Fiat Tenebris.

Ne pusto a prázdno nezbude nad ničím.

Jediné rozplyne v nekonečně malé nule

o nekonečně malém nuloměru.


Nitram
16. 02. 2006
Dát tip
moc libi*

zvláštní....složitě jednoduché místy.... t

Placidus
14. 02. 2006
Dát tip
Děkuju, je to jen hodně malá (bez)myšlenka.

není zač....malá nikoliv sdělením!

Placidus
13. 02. 2006
Dát tip
Děkuji všem za návštěvu a názory. Myslím že, pokud člověk přemýšlí a vciťuje se do pojmů překračující lidskou mysl, jaksi rozvijí lidské vnímání. Samozřejmě pro mnohé je to fádní záležitost a veskrze nudná. Whitesnake - netušil jsem, že bezděky píšu cimrmanovy dokonalé verše. ( tj. slovo se jednoduše opakuje) Netroufal bych si napodobovat jeho génia. Ohledně rychlého vysypání z rukávu bych byl rád, kdych v rukávech měl více takové inspirace. Teda v rukávech se naleznou věci, to by člověk neřek. Teď vážně, rád bych věděl, za jak dlouho píšeš svá díla? Když píšu musím to napsat hned. Protože pak píšu o něčem úplně jiném. Jiné rozpoložení mysli způsobí, že bych to napsal jinak. Třeba mohu něco dílčího změnit, je to většinou drobnost jakási technická korekce většinou pravopisná..Když ale musím přidat později pár veršů, je to jako z jiné básně a většinou to k sobě neladí. Dotaz je vznášen proto, že rychlost psaní je tvoje častá kritika..

Whitesnake
13. 02. 2006
Dát tip
ne rychlost psaní, ale snaha o to, honem honem ho publikovat a něpřemýšlet na něm - což může být faktický stav, anebo pocit, který je následně vyvolán ve čtenáři. Osobně píšu taky z první vody, ale dovedu to podat tak, že to působí promyšleně. Ovšem - je to jiná kategorie. Apropos Cimrman - neměl jsem přímo na mysli jeho, protože on nespal dokonalé verše, ale když už tak absolutní rýmy.

Whitesnake
13. 02. 2006
Dát tip
...ech ty pšeklééépy, omluva

Placidus
13. 02. 2006
Dát tip
Dík. Pěkný den

Print
11. 02. 2006
Dát tip
*!

oleandr
10. 02. 2006
Dát tip
líbí moc celé

Whitesnake
10. 02. 2006
Dát tip
...když Země NEBUDE a vítr NEBUDE a.... bytí POZBUDE jsoucna - to je jak mechanický pokus robota napsat básničku na základě určitých opkajujících se slov. mně to přijde slabé a rychle vysypané z rukávu a... prostě mě to neoslovilo, ani nepobavilo.

Whitesnake
10. 02. 2006
Dát tip
když náááám žživottt tak blbě nuloměěěěřřřřííííííííííííííííí

jaza
10. 02. 2006
Dát tip
spíš hodně o tom plkání... pozastavil sem se až nad poslední větou

...nepovedený

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru