Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední rozhodnutí

06. 09. 1999
0
0
1708
Autor
Saša

Stojím a dívám se do propasti kolem mě už nic není jen pustota a stín V nevidomých očích se odráží šeď nebe Za mnou je nekonečný výstup spousta překážek a omylů život až po okraj přeplněný prázdnotou beznadějí a zbytečností Přede mnou je poslední konečné rozhodnutí a nesoudím, zda je či není správné Stačí udělat jediný krok a vznesu se do bezbolestného nebytí Stačí jediný malý krok a zkončí trápení se světem i životem Poslední ohlédnutí zpět na pestrou směsici časů a dávno zapomenutých chvil mlhavé vzpomínky na minulá setkání Už mě nic, vůbec nic nemůže zadržet Pomíjivost světa je náhle na dosah Podávám jí ruku a odcházím...
Saša
14. 09. 1999
Dát tip
Teda koukám, asi nejsem moc přesvědčivej - fakt jsem chtěl vyzkoušet, co vy na to, když váš dvorní šašek pronese něco na způsob sebevražedných úmyslů - asi to vážně nebylo od srdce a tak jste mě nechali klidně skočit - to jste dobrodějové - víte jak jsem si tam dole natloukl? Teda, ještě že tam byl ten anděl utěšitel, jinak by to chtělo něco tvrdšího pro zahřátí...:c)) Klídek, nebojte se, a hlavně nevěřte mým smutným básním - jsem komik, klaun a šašek, ale pokud vás nepřesvědčila tahle básnička, tak teda pořádně špatnej!!!

Bibša
06. 09. 1999
Dát tip
" letím a taky padám
žiju si a taky strádám
posílám a taky přijímám
nevnímám a taky prožívám

padat do trní, to se i snílkům stává ..."

Merle
06. 09. 1999
Dát tip
Hmmm bohužel, tahle je pro mě nekritizovatelná... a já se tak těšil :-))
Naštěstí je život plnej takovechhle malejch zklamání.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru