Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomatení smyslů ,nebo spíše čirý nerozum.

11. 02. 2006
0
0
1222

Snad to bylo jen dočasné pomatení, nebo poblouznění ,ale v každém případě musím uznat že mi to nebo raději ta sebrala skutečný kus mé mysli.Je všude.Prostupuje skrze mne jako jako světlo, které spaluje.Je to jako posedlost ,která nemá mezí ani konce.Cíl mého šílenství je na dosah ruky .Jen ji vztáhnout a se vším skoncovat ,ale nemohu.Přeci tak blízko ,přesto vdálena nekonečně daleko.Žil jsem ve snu ,který jsem snil s přesvědčením že nikdy neskončí.Sen skončil.Nejhorší na tom je snad jen to ,že skončil díky mé nenasytnosti a nekonečné aroganci.Schopnost pošlapat lidské sny stala se mi vlastní.I když následně můžeme svých činů litovat jen žřídka kdy je můžeme vrátit zpět a když se nám to podaří zůstanou po nich hluboké jizvy zdánlivě zapomenuté¨,ale jsou tu a jsou v nás.Pamatujeme si a to je naše nejkrutější vlastnost.Moct tak zapomenout.
mortecino
12. 02. 2006
Dát tip
nemyslímsi že tě to opravdu zajímá

dej si diacetylenmorfin a vono to přejde ale nesmíš šetřit

mortecino
11. 02. 2006
Dát tip
jo to chapu no myslim, mam obcas podobny zpusob uvazovani... ale kedra je sracka

Co to je kedra?

mortecino
11. 02. 2006
Dát tip
co je diacetylmorfin?

Triviální nazev je Heroin.

mortecino
11. 02. 2006
Dát tip
stejna odpoved

Mluvíš ze své vlastní zkušenosti?(mimochodem nepochybuji o tom že je to sračka)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru