Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Derovo pozdní odpoledne

06. 08. 2006
6
6
1795
Autor
Frnek

 

Hej, už sem vám ukazoval tohle? řval učitel Tremler do poloprázdných učňovských lavic. V ruce držel kladivo.

Ne, prosím vás, nebijte nás, uděláme všecko, všecko...

Tremler si sundal kalhoty...

 

 

Někdo, známý na jednom literárním serveru pod přezdívkou Dero, stihl mezitím dopsat svou další báseň o Adéle, vykartáčovat si ztuhlé paže a obléci se na večírek, konaný u rodičů jeho kamaráda, nadšeného příznivce haiku-forem v poezii. Měl bych vzít nějakou láhev...tak se kouknem, co tu táta má.. fernet, citronáda, malináda... tak asi ten fernet... já vím, není to nic moc...ale já to pít stejně nebudu.. jsem totiž zapřísáhlý abstinent..

 

To je všechno, pane učiteli?  Hoši velice nejistě přešlapovali u tabule

Ano, už můžete jít, chlapci...

...a nezapomeňte, nikomu ani slovo...našel bych si vás

 

 

 

 


6 názorů

Dero
05. 02. 2007
Dát tip
Každý máme svá slabá místa, je zcela zřejmé, že zde, v této Bohem zapomenuté miniatuře, dosedla krize i na Tebe.

sidonia
06. 12. 2006
Dát tip
hm, celkem suchy tohleto

mortecino
12. 02. 2006
Dát tip
no tak to je drsné

A_tzo
12. 02. 2006
Dát tip
asi nechápu jestli to má mít nějakou myšlenku

No, zajímavá miniäturka,řekl bych* a samozřejmě náhodná avi

Háber
12. 02. 2006
Dát tip
...každé zneužitie necháva v detskej duši nepredstaviteľné straty... nie nadarmo JK povedal, že kto ublíži maličkým, bolo by mu ľahšie, keby mu priviazali mlynské koleso a hodili ho do vody, ako to, čo ho čaká...

Brrrrr...mám tři syny, vím, co je mít o ně strach...T*

Veronika11v
12. 02. 2006
Dát tip
hmmm........ neviem, no.....

Si tak říkám, vo co tady sakra jde? No dobře, zabít učitele!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru