Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poněkud pozdě

12. 02. 2006
3
0
1574
Autor
warman
I v novém století Andělé odletí Bludičky rozsvítí Rolničky z kvítí Poněkud nesměle Tvářím se vesele Snažím se potichu Spřádati pletichu Která pak anděly Človíčkům nadělí A v novém století Starosti odletí.
warman
07. 03. 2006
Dát tip
óóó, je mi ctí, poskytnou další kousek ke čtení :-)

froxx
06. 03. 2006
Dát tip
moje rolničky voněj. ano. no, věř mi- mám ráda vonící rolničky:) jdu si přečíst další tvý dílo..

warman
06. 03. 2006
Dát tip
Ale já jinak čárky píšu, aby to bylo aspoň trochu pochopitelný tak jak jsem to myslel...jenom tady mi prostě nějak neseděly. Tak tam nejsou :-) Ale rozsvěcecí rolničky nejsou zas až tak nereálný... prostě se daj rozsvítit, nebo svítěj, když zvoněj... nebo voněj, když svítěj a přitom zvoněj... co my víme...

froxx
06. 03. 2006
Dát tip
člověče máš recht..:) pravda, dyť to nemusí bejt nijak svázaný, je to básnička- každej si pod tim může představit co chce.. mno jasně:) a já mám svý rozvěcecí rolničky;)

warman
06. 03. 2006
Dát tip
:-) óóóóó... a co když se rozsvítí bludičky a pak zahrajou rolničky z kvítí? A co když jsou ty bludičky shovaný v kvítí a jenom tak nějak na dálku rozsvítí rolničky? Proto tam nejsou čárky a tečky...

froxx
05. 03. 2006
Dát tip
wau! skvěle! skvěle se to rýmuje..:) líbí se mi to kluku:) .. začínám nad tím víc dumat.. Bludičky rozsvítí Rolničky z kvítí ..rolničky z kvítí sou kej;), ale jak se rozsvěcí?

Adelan
15. 02. 2006
Dát tip
*

Adelan
15. 02. 2006
Dát tip

Háber
13. 02. 2006
Dát tip
pekné*sny

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru