Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veselá zubatá

14. 02. 2006
9
2
4426

Veselá zubatá... představuje hustou rockovou skupinu!

Klubem otřásá hlasitá hudba. Na pódiu hraje skvělá kapela. Je známá tím, že její texty mají hloubku a chtějí jimi něco říct.

 

Fanoušci poskakují do rytmu bicí. Zpěvák se dostane k refrénu, který se opakuje.

Zpívá: "Nenecháme se zmanipulovat

            Nenecháme se zmanipulovat."

 

Fanoušci šílí, hudba graduje a oni řvou se zpěvákem:

 

"Nenecháme se zmanipulovat

  Nenecháme se zmanipulovat."

 

Refrén stále opakují a opakují.

 

Hudebníci přestanou hrát na nástroje a klubem se nesou jenom slova,

"Nenecháme se zmanipulovat, nenecháme se zmanipulovat..."

 

 

 

 

...nekterým to dochází a přestávají křičet.


2 názory

A.H.
12. 02. 2010
Dát tip
pěkné *t*

Natali_A
01. 04. 2006
Dát tip
wau! tak já se taky stavím zapařit a poskákat do rytmu kopáku:) téé a hezký den

Makrelka: uznávám chybu... No já nevěděla jak to nazvat a tak mě napadla jedna skupina. Vážně nevím, jak bych to mohla pojmenovat, aniž bych názvu cokoli z děje prozradila.

Nitram
16. 02. 2006
Dát tip
vtipny napad tip*

Makrelka
15. 02. 2006
Dát tip
To mi připadá docela dost ze života, a to mám ráda. Akorád se mi moc nelíbí název, proč “Veselá zubatá”? Pravopisná chybička se tam též vloudila – nikoliv do rytmu “bicí”, leč do rytmu “bicích”.

Anyz
14. 02. 2006
Dát tip
pekny vystizny

***;)

chicht, takové chcicht, při němž si tipneš. Jinak vážně stojíš o hlubší kritiku? Tady snad ani není zapotřebí. Snad že ta poslední věta to trochu kazí. Každému je jasný výsledek refrénu, je to jen takové upozornění, aby ses přesvědčila, že blbý čtenář pochopí tvou myšlenku, čili poslední věta dělá z lidí tak trochu blbce, takže kdybys akorát umazala poslední větu.

ten tip, že jo.

reka
14. 02. 2006
Dát tip
ale jo, vtipny napad.

guy
14. 02. 2006
Dát tip
dobrej nápad Veselý zubatý a dobrej poznatek ... bohužel mám pocit, že je tu čím dál víc těch, kterým to nedochází .. :-)

fungus2
14. 02. 2006
Dát tip
***

mno...kapelku známe...roková budiž...ale texty sou křesťanský a takový jako spíš veselý než nějak hluboký nám teda přišlo... nás na nějaký vánoční besídce omotali izolepou, to bylo docela fajn... dílko nějak moc nezaujalo asi...

tři_černí_mravenci: No ona to popravdě Veselá zubatá nebyla(jinak Veselá zubatá teda opravdu není roková skupina, ale předpokládala jsem, že ji nikdo nezná), ale já si nevzpomněla jak se ta kapela jmenovala. Jak to, že ji znáš? Není nějaká extra, ale jejich texty taky nejsou špatný... Znáš od nich Tichou noc? U toho se fakt zasměju... nebo taky Kurčos

overflow
14. 02. 2006
Dát tip
znám:) dobrej postřeh /zajímalo by mě, jestli i ta píseň byla takhle myšlená/ zařadila bych to ale spíš k fejetonům...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru