Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

křičím už NIKDY !

15. 02. 2006
2
0
781
Autor
Slovanka

vim,že je vlhká,však psaly ji slzy.

Přes tlustý sklo zíraj-bolí to,jak můru světlo,
sama sebe proklínám,havrany ve všech probouzím...
Jenom tak mě počmárat,nechala jsem ho-zrádce,všech zlodějů krále!
Jenom tak si mě vzít,bez čekání na "NE"!
Hlas mi praská vzteky,do sebe zas blázním..
mám to tam-uvnitř-drásá a leptá mi slova,co padaj z hrdla zas dolů.
Dusí se,z očí slzy protejkaj přes krk někam do žil,
kde v nekonečný tmavý noci pláčou..
"Strašně to bolelo"-jediný,co srdce řve.
Nedokáže zhmotnit ta slova,tu bolest,tak jen tak samo-potichu v závěsu z bezmoci,natírá se světlou-ať aspoň na venek nehnije...
Strach mě sžírá a nemůžu nic,jenom vzpomínat-na krvavou chvíli,co změnila mě z panenky na děvku.
Už NIKDY nebudu točit sukénku ke slunci,
už nikdy neulehnu ke spánku s klidem..jak v kamennym sklepení,pletou pavouci sítě-tak chytla jsem se do nich já a pozdě zjistila jsem,jak tma ubližuje.
Vyrval mi čistotu-tepající srdce z těla..
zbyla mi akorát černota,co sžírá mě..pomalu,ale hrubě.
Nikdo neřekl "nech ji!"..nevzal na sebe tíhu,jakou měla jen ta muška..,co lezla si po okně..Viděla nejkrutější bolest a mohla jen zamávat křídly-mě pro útěchu.
Vztek se ze mě dere ven a tak v zoufalym útěku píšu poselství pro vlky-pomsti mě!
Do rány svý sypu koření dravců-malinký semínka naděje-že přijde už kat a ukončí mý zlý sny,který ten zkurvenej satan mi přinesl...


Tramtarka
15. 02. 2006
Dát tip
mluvíš o hodně silnom tématu,ale na mě je tam strašně moc kýčovitých obratů,promiň tohle pro mě neee

Natasha_
15. 02. 2006
Dát tip
Verše to opravdu nejsou (a to ani nehledím na gramatické chyby), spíš neartikulovaný výkřik, obarvený literárním kýčem. Krátit, víc k podstatě - ten pocit čtenáři nemusíš do mrtě opisovat, sám by na to měl přijít z méně popisného textu. A prolog mě svou nechtěnou dvojsmyslností rozesmál, promiň.

nic moc mi to neříká, tedy jako dílo! Verše tohle opravdu nejsou ale to je jen drobnost, prostě mi to celé tak nějak nesedí, navíc mi tvá díla přijdou strašně podobná, jako bys je psala hned po sobě.....

Háber
15. 02. 2006
Dát tip
to je hriech, ty kokso!!!*!

stihar
15. 02. 2006
Dát tip
variace na klasickou pohádku O princi Deflorovi a princezně Virgině - je to napsané s čirou krvežíznivou nenávistí a to se mi líbí, takže tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru