Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aprílová

17. 02. 2006
2
0
1295
Autor
emana

  

Som zlá, nedôverčivá – niekedy až príliš...

Nepoviem, čo ma trápi

Ale teraz som opojená vínom

A túžbou...

 

Dvere od lásky sú zamknuté

Mreže, reťaz a ťažké zámky

Ale viac už nepoviem

Do čerta s ňou...!

 

Sedím za stolom, píšem noty slzy a modré pomlčky

Vrava krik a smiech, hrá sa mariáš

Aprílová pieseň – slnko vietor dážď...

A modrý horizont


emana
21. 02. 2006
Dát tip
Mala som napísať TMAVOMODRÝ horizont, možno by to lepšie vystihlo, čo som chcela a čo sa mi nie celkom podarilo. Ale nevadí, v tom modrom horizonte, kto chce, si môže predstaviť aj nádej. Ja som však chcela tmavomodré blues. Pozdrevujem, ešte raz ďakujem.

emana
18. 02. 2006
Dát tip
andrgraundka, nepáči sa ti meno Emanuela? Veď aj iné mená sú ľahké... A ja som emana a dosť! Píšem si len tak, pre radosť. Keď su slová tvrdé, strácajú poetičnosť? Asi. Prosím, opíš vojnu v Čečensku v Iraku či v Bosne krásnymi slovami. Alebo o takom sa nepíše? A ešte niečo: okrem jedenj básničky, ktorú som vymyslela kedysi dávno, je toto môj prvý pokus o poéziu. :o) blok, vidíš, keby si študoval andrgraundkovčinu, vedel by si. :o)) zoemary, som rada a ďakujem. :o))) Cert_Mefisto, spíšeme zmluvu? :o))))

deedee
18. 02. 2006
Dát tip
moc pekne... vyvolava to ve me vzpominky, jarni touhu... a jeste jakysi neurcity pocit stesti...

...inak poetika neznamena ze to musi byt prejemnele... ...precitaj si trebars autora minima_sladkyj...

emana
18. 02. 2006
Dát tip
deedee, ďakujem Aššurballit, jasné a tiež dík

Petrusha
17. 02. 2006
Dát tip
ja mám apríl rada asi príliš lebo ten vo mne vyvoláva úplne inú asociáciu ako do čerta s ním :-))

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
já sem agent síííí aj éééééj

emana
17. 02. 2006
Dát tip
ďakujem, ale aj tak - nepoviem... :o)

emana je skratka od emanulea??? hi hi no ja neviem... mne to príde felé také nepoetické

blok
17. 02. 2006
Dát tip
felé, čo to je za slovo ? z maďarčiny ?

zoemary
17. 02. 2006
Dát tip
neco mi to povida :) dle myho nazoru povedene dilko..

blok... nie... z andrgraundkovčiny

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru