Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrada

19. 02. 2006
0
0
1348
Autor
bombasnek

Jen tak si píšu a někdy ani nevím co

Kapky rosy padají k zemi jako každé ráno a nebo je upíjí ptáček pro kterého je to víc než pro nás lok z láhve od coca-coly, ale todle ráno je jiné. Ano je častné a ranní vánek slibuje teplý den, ale přece je jiné. Je jiné na tom mostě, kde stojí ta holka co nevěří už nikomu ani sobě. Zradil jí kluk, kterému tolik věřila. Ten kluk byl idol mnoha žen a on toho využíval. Měl každou na kterou ukázal, ale pak potkal ji-tu pravou lásku- tu navždy. Změnil se a udělal by pro ni všechno, ale ten zkrat v jeho mysli vše změnil. Podvedl ji a ona to viděla. A právě teď po noci plné pláče stojí to častné ráno na tom mostě a nevěří. A pak skočí a mávne rukama jako by byla ptáček a v tom letu vypadá jako anděl a pak... A pak se stane opravdovým andělem.

A mimochodem toho kluka našli po třech dnech s provazem okolo krku jak se houpal na trámu staré stodoly.

Zrada je holt někdy horší než smrt.......  


Piscis
19. 02. 2006
Dát tip
No téma dobré, možná by stálo za to trošku to rozvést, aby to bylo delší. Ale jinak (až na tu krátkost) se mi to líbí.

bombasnek
19. 02. 2006
Dát tip
dekuju

Piscis
19. 02. 2006
Dát tip
nemáš za co, i když teď si říkám, že já píšu prózu dlouhou a že bych to asi neměla vyžadovat od ostatních.....:-)

Rabb
19. 02. 2006
Dát tip
Pár překlepů.. ..stylisticky neuhlazené.. ..dobrý námět.. chtělo by to mnohem víc rozvést.. Toť můj názor.. :-)

Kandelabr
19. 02. 2006
Dát tip
nepřesvědčilo mě to...takové plané, nějak nic nového, asi chápu proč tenhle text vznikl, ale kromě terapeutických účinků v něm mnoho nevidím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru